Jump to content
Visser23

Max Payne 3 komt eraan!


Rockstar komt over een aantal maanden met meer informatie over Max Payne 3!

Rockstar komt met Max Payne als eerstvolgende release. Over een paar maanden zal de uitgever en ontwikkelaar met meer nieuws komen. De game zal uitkomen voor de twee consoles; PlayStation 3 en Xbox 360. Daarnaast is er ook een release voor de pc. Er zijn twee screenshots opgedoken, die net als het nieuwsbericht, vandaag online kwamen. Hieronder zijn de twee screenshots van Max Payne 3 te zien. De screenshots beloven veel actie in het derde deel van de franchise. Het is dus afwachten op meer nieuws over deze fantastische game.

gallery_1_5_184084.jpeg

gallery_1_5_129931.jpeg

Voor informatie kun je altijd naar RockstarGames.com/maxpayne3/ website gaan.

Bron: RockstarGames.com via GameLiner.nl

Bewerkt: door Joriz

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Dat over de informatie die eraan gaat komen was nog niet bekend, alleen dat de game 31 december dit jaar zal uit komen is het enige wat ze op insidegamer konden zeggen.

Ik moet eerst een gameplayvideo zien om te kunnen oordelen over de game, Mafia 2 had eerst ook zulke mooie graphics en was uit eindelijk een stuk minder mooi dan verwacht ingame. Maar in Rockstar heb ik op dit gebied meer vertrouwen dan in 2K.

Ik zal deze game waarschijnlijk niet kopen, omdat er genoeg games uit komen voorlopig. MW3 en BF3 zijn games die ik een jaar lang ga spelen, games zoals Max Payne, RDR en L.A Noire gooi ik aan de kant als ik ze heb uitgespeelt.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Zo Visser gaan we sluikreclame maken voor je eigen site? Daarbij is de bron 'Gameliner' wel erg discutabel. Niet echt een betrouwbare bron lijkt mij. Daarnaast denk ik dat aangezien Joriz meestal de topics plaatst wat betreft R* nieuws, deze wel snel verwijderd zal worden :)

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Zo Visser gaan we sluikreclame maken voor je eigen site? Daarbij is de bron 'Gameliner' wel erg discutabel. Niet echt een betrouwbare bron lijkt mij. Daarnaast denk ik dat aangezien Joriz meestal de topics plaatst wat betreft R* nieuws, deze wel snel verwijderd zal worden :)

Dat slaat helemaal nergens op. Als Visser hier niet zo mogen posten zou hij daar ook geen permissie voor hebben..

En daarbij, het staat ook op de Rockstar Games Newswire: Klik

OT: Dit lijkt me een fantastisch spel! Ik kan niet wachten tot er meer informatie naar buiten komt! :tu:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Het ziet er wel tof uit, maar ik heb geen idee waar het over gaat.. Heb de vorige delen ook niet gespeeld dus ik denk dat het niks voor mij is.

Verder wel tof dat het een game is die op alle drie de platformen wordt uitgebracht. Niet een tijdje exclusive voor dit, die dan een paar maanden later weer uitkomt op dat..

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Zo Visser gaan we sluikreclame maken voor je eigen site? Daarbij is de bron 'Gameliner' wel erg discutabel. Niet echt een betrouwbare bron lijkt mij. Daarnaast denk ik dat aangezien Joriz meestal de topics plaatst wat betreft R* nieuws, deze wel snel verwijderd zal worden :)

Ik verwijs naar de bron waar ik het weg heb. Daarnaast mag ik hier posten aangezien ik hier permissie voor heb. Laten we het over het gewone nieuws hebben :) Meer informatie is te vinden op de Rockstar site, zoals staat vermeld.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Zo Visser gaan we sluikreclame maken voor je eigen site? Daarbij is de bron 'Gameliner' wel erg discutabel. Niet echt een betrouwbare bron lijkt mij. Daarnaast denk ik dat aangezien Joriz meestal de topics plaatst wat betreft R* nieuws, deze wel snel verwijderd zal worden :)

een antwoord: :7

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Over een paar maanden zal de uitgever en ontwikkelaar met meer nieuws komen.

Waarom moet dat nou nog zolang duren? Ik hoop dat deze game net zo goed wordt als ik denk dat ie gaat worden, maar enkel al het feit dat ie uit de stal van Rockstar komt, maakt het bij voorbaat toch al een topper. Ik heb er wel zin in en ga 'm zeker aanschaffen.

Zo Visser gaan we sluikreclame maken voor je eigen site? Daarbij is de bron 'Gameliner' wel erg discutabel. Niet echt een betrouwbare bron lijkt mij. Daarnaast denk ik dat aangezien Joriz meestal de topics plaatst wat betreft R* nieuws, deze wel snel verwijderd zal worden :)

En dat zegt iemand die zich vandaag heeft geregistreerd, ahum :7

[table=header]Edit:[/table]@ Visser23: Ik keek net op de Newswire, en daar staat dat we de komende maanden veel nieuws kunnen verwachten -> vertaalfoutje.

Bewerkt: door Guardian1980

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

In dit geval zie ik de Newswire van Rockstar toch als de beste (want originele) informatiebron. En daar staat "Expect a lot of news in the next few months". Zou het niet kunnen dat een site het verkeerd heeft vertaald en dat anderen die vertaling weer hebben overgenomen?

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...