Jump to content

html codes or something els


ninokil

Recommended Posts

Uitgebreid is het zeker, maar geordend is anders. Je weet volgens mij niet eens waar veel functies voor dienen.

Daarnaast is er al een algemeen HTML-cursus topic: HTML-cursus. Hier staat dan ook veel meer informatie over bepaalde onderdelen.

Bewerkt: door Grand Theft Auto TOM
Link to comment
Delen op andere websites

Uitgebreid is het zeker, maar geordend is anders. Je weet volgens mij niet eens waar veel functies voor dienen.

Daarnaast is er al een algemeen HTML-cursus topic: HTML-cursus. Hier staat dan ook veel meer informatie over bepaalde onderdelen.

Ja maar dit is er voor als je snel en handig een standaardt code aan het zoeken bent

Bewerkt: door ninokil
Link to comment
Delen op andere websites

Fijn dat je het allemaal opgelijst hebt, maar handig is het zeker niet voor mensen die website maken met XHTML (strict). Alle tags en attributen dienen immers in kleine letters getypt te worden. ALLE tags moeten ook afgesloten worden, zelfs tags zonder een expliciete sluitingstag (<br />, <hr />). Bovendien zijn de meeste attributen die je opgelijst hebt ook niet meer geldig in XHTML strict (bv het align attribuut); hetzelfde of een beter resultaat kan bereikt worden d.m.v. CSS.

Dit klinkt nu misschien wel hard, maar het is beter dat je dit meteen weet.

Link to comment
Delen op andere websites

Deze jongen heeft zojuist een samenvatting van mijn eerste twee lessen Applicatie Ontwikkeling gemaakt :7. Als mensen echt HTML willen leren zullen ze wel naarde officiele handleiding gaan, en alle "simpele" codes die jij noemt zijn basisstof die je gewoon dient te weten.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...