Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Grand Theft Auto V komt er aan!

Eindelijk is er wat bekend! GTA5 komt er dus toch aan! Zoals in de aankondiging staat op RockstarGames.com zal er op 2 november 2011 om 17:00 Nederlandse tijd de eerste trailer van GTA5 online komen.

gallery_1_5_62514.jpg

Helaas is op dit moment nog niet meer bekend. Meer informatie volgt binnenkort!

  • Replies 195
  • Views 33.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Maar dit is wel al goed nieuws.

Dat het eindelijk bekend is dat de Geweldige GTA serie weer doorgaat. Kan niet wachten tot de trailer.

Ik kan ook niet wachten op de trailer.

Ben nu heel blij,en hyper.

Nice, maar het zat er ook aan te komen want ze hebben L.A. noire nu zo goed als afgerond en alleen nog max payne 3 op de agenda.

Tijd voor een nieuwe uitdaging! :tu:

Edited by Jacobus

Hopelijk zal het spel zich in Vice City afspelen, want ik mis dan toch weer een nieuwe GTA met het 'Vice City' gevoel.

Hopelijk zal het spel zich in Vice City afspelen, want ik mis dan toch weer een nieuwe GTA met het 'Vice City' gevoel.

Wees blij dat er überhaupt een nieuwe GTA komt. :')

Wees blij dat er überhaupt een nieuwe GTA komt. :')

Ben ik ook, alleen hoop ik gewoon dat het zich in Vice City zal afspelen, en niet ergens in Verwegistan.

Ligt het aan mij, of vinden jullie die V die een beetje op de letter v lijken? Dat lijkt wel een hint naar Vice City.

Ligt het aan mij, of vinden jullie die V die een beetje op de letter v lijken? Dat lijkt wel een hint naar Vice City.

Oh my fucking God!!!!

V = romeinse cijfer voor 5 :7

Ligt het aan mij, of vinden jullie die V die een beetje op de letter v lijken? Dat lijkt wel een hint naar Vice City.

V is het Latijnse Romeinse getal voor 5. ;)

Edited by Jesperkaj

Dit lijk me San Andreas, Hollywood of Washington.

We zullen het over een week weten :puh: .

Toen ik dit in de statsupdates net las dacht ik dat het weer zo een grappemaker was en toen zag ik het ineens bij nieuws staan :D . Kan niet wachten op de nieuwe GTA ^^ .

Eindelijk nieuws over GTA V :D

Maar het zal nog wel een hele tijd duren voordat de game er is.

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

Recently Browsing 0

  • No registered users viewing this page.

Account

Navigation

Search

Search

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.