Jump to content
Geplaatst:
comment_1889170

Eindelijk is er wat bekend! GTA5 komt er dus toch aan! Zoals in de aankondiging staat op RockstarGames.com zal er op 2 november 2011 om 17:00 Nederlandse tijd de eerste trailer van GTA5 online komen.

gallery_1_5_62514.jpg

Helaas is op dit moment nog niet meer bekend. Meer informatie volgt binnenkort!

• Reacties 195
  • Bezichtigingen 32k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1890074

Als jullie goed kijken, zie je in het patroon van de V een dollar patroon. en de letters five zijn in schotse style... We kunnen gaan speculeren. maar dollars, neem ik aan vegas.. En die schotse style... ik denk dat je met een schot speelt.

Geplaatst:
comment_1890255

De eerste aankondiging van IV kwam op 9 mei 2006, met als verwachte release oktober 2007 (zie hier). Op 2 maart 2007 kwam de melding voor de eerste trailer, die een paar weken later zou uitkomen (zie hier). En uiteindelijk kwam het spel dus op 29 april 2008 uit.

Geplaatst:
comment_1890342

Als jullie goed kijken, zie je in het patroon van de V een dollar patroon. en de letters five zijn in schotse style... We kunnen gaan speculeren. maar dollars, neem ik aan vegas.. En die schotse style... ik denk dat je met een schot speelt.

Kan ook een Ier zijn omdat het naast Schotland ligt, en dan kom je uit op Packie :)

Want ik heb gezien dat Packie in de credits van IV uit de taxi stapt bij Francis International Airport, dus misschien word de hoofdpersoon Packie?

Ik denk dit alleen maar hoor ;)

Geplaatst:
comment_1890492

Schiterend nieuws! Persoonlijk hoop ik dat de game zich in een complete staat afspeelt, zoiets als GTA San Andreas. Heerlijk tussen de bossen, woestijn en plattelandjes doorcrossen, vliegen of varen. :bier:

Geplaatst:
comment_1890497

Ik hoop dat het zich in een compleet nieuwe stad afspeelt, zoals een compleet Washington ofzo

Washington zou ook heel leuk zijn ja! Ik ben het met je eens dat het leuk zou zijn als het in een totaal nieuwe stad zou zijn. Zelf kijk ik heel erg uit naar een GTA in Zuid-Amerika, of in Azië. Ik heb het eerlijk gezegd wel wat gezien met die Amerikaanse steden. Ik vond het jammer te horen dat bepaalde (onbevestigde) bronnen zeggen dat het weer in San Andreas af gaat spelen. Ik hoop dat dit vals blijkt te zijn.

Geplaatst:
comment_1890712

Gisteren was ik er nog heilig van overtuigd dat de countdown van de trailer op woensdag om 18:00 zou aflopen (en dan hield ik al rekening met dat extra uurtje), maar na vannacht is het ineens 17:00 uur geworden. Heel bijzonder, maar wel aangenaam nieuws, toch?

Geplaatst:
comment_1890755

Gisteren was ik er nog heilig van overtuigd dat de countdown van de trailer op woensdag om 18:00 zou aflopen (en dan hield ik al rekening met dat extra uurtje), maar na vannacht is het ineens 17:00 uur geworden. Heel bijzonder, maar wel aangenaam nieuws, toch?

Ik weet niet of in de US ook de wintertijd is ingegaan misschien is ie daarom 2 uur versprongen.

Geplaatst:
comment_1890850

Dat hele klok-verhaal moeten we geloof ik een beetje loslaten.. De countdown is geen klok, maar gewoon een countdown. Het ding is niet versprongen, alleen onze tijd is versprongen. Hij telt gewoon af naar aanstaande woensdag 17:00u. :klap:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.