Jump to content
  • Reacties 748
  • Bezichtigingen 90.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1899727

Het zou best de echte map kunnen zijn hoor, GTA V is op dezelfde engine als GTA IV

Hier ff een voorbeeld van GTA III en GTA San andreas, ook op de zelfde engine :

3115_screen01.jpggtamenuxe4.jpg

Om een discussie te verkomen, ik weet dat dit plaatje hetzelfde menu als de orginele GTA 3 is, maar wel de zelfde indeling

Bewerkt: door Zombiespeed

Geplaatst:
comment_1899834

Is het iemand al opgevallen dat de map erg op die scheur in de 'Next Stop.' poster lijkt???

Op welke manier lijkt ze er op dan? Ik vind de gelijkenissen maar beperkt hoor.

@Zombiespeed: de IV-eramaps zijn niet meer in kleur... in ieder geval geen fletse kleuren zoals op die kaart, dat werd enkel toegepast in VC en SA.

Geplaatst:
comment_1899964

Meerdere bronnen (al dan niet betrouwbaar), maar ook R* die ergens zei dat het de grootste en meest ambitieuze GTA ooit wordt.

Bewerkt: door Phoenyxar

Geplaatst:
comment_1899965

Meerdere bronnen (al dan niet betrouwbaar), maar ook R* die ergens zei dat het de grootste en meest ambitieuze GTA ooit wordt.

Ah okay, ik zie het, dit:

Developed by series creator Rockstar North' date=' Grand Theft Auto V heads to the city of Los Santos and surrounding hills, countryside and beaches in the largest and most ambitious game Rockstar has yet created.[/quote']

Daar staat niet letterlijk in dat de map groter wordt dan GTA: SA. Dat Los Santos groter wordt, dat geloof ik maar al te graag, en de 'surrounding hills, countryside en beaches' zullen ook wel ruim zijn, maar ook weer niet zó ruim.

Wel denk ik dat de map in ieder geval groter aan gaat voelen, zonder meer ruimte te verspillen. In GTA IV bijvoorbeeld, was de map ook kleiner, maar ook overal een stuk overweldigender dan in San Andreas, waardoor het geheel toch als enorm groot aanvoelde.

Geplaatst:
comment_1899966

Wel, ik vond Liberty City ook wel al groot aanvoelen, ergens heb ik gelezen dat Los Santos 4 (-5) maal groter wordt dan het huidige Liberty City en de omgeving rond LS is 11 keer groter dan LC.

Maar geen van die getallen zijn echt echt bevestigt, het blijven speculaties... het blijft wachten op de tweede trailer.

Geplaatst:
comment_1899969

Als je de trailer ziet zie je plaatsen die je nog niet eerder hebt gezien.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.