Jump to content

GTA V cover

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Ik verveelde me dood :puh:

2hp0wuo.png

Als ik zin heb als ik thuis ben ga ik hem in de GTA cartoony style proberen te maken.

Thanks to TekaLoca voor de header!

Bewerkt: door Hiphoppah
Geplaatst:

*cover*

Als ik zin heb als ik thuis ben ga ik hem in de GTA cartoony style proberen te maken.

(In de laatste versie is dat grootte plaatje achter het logo veranderd naar de hoofdspersoon).

Zal ik mogen vragen hoe je die kleine vakjes hebt gemaakt?

Want mijn versie is zo:

mjtz7s.jpg

Geplaatst: (bewerkt)

Hier is een template

[/img]

Maar je kan ook in Paint lijntjes trekken, en die in Photoshop erinzetten

Jij hebt geen verstand van Photoshop zeker?? Dat kan helemaal niet want dan kun je de afbeeldingen er niet in zetten :7

Ik kan het wel proberen.. Flixxie heb je er eentje zonder Grand Theft Auto erin??

Bewerkt: door BiglifeRPG
Geplaatst:

*cover*

(In de laatste versie is dat grootte plaatje achter het logo veranderd naar de hoofdspersoon).

Zal ik mogen vragen hoe je die kleine vakjes hebt gemaakt?

Want mijn versie is zo:

mjtz7s.jpg

http://officialpsds.com/Gta-4-Borders-PSD29848.html

Deze heb ik gebruik :)

Mooie cover, Hiphoppa!

Jou GTA 5 versie bedoel ik hé

Geplaatst:

En hoe zet jij die foto mooi erachter want ik krijg ze er wel achter maar ze steken uit, daarmee bedoel ik dat het over het randje gaat :(

Geplaatst:

*plaatje*

Ik vind het wel wat hebben!

Probeer het eens met het nieuwe Xbox 360 boxart-headertje? Mischien is die dan helemaal perfect :puh:

500x_new360logo.jpg

[img=http://thegamershub.co.uk/wp-content/uploads/500x_new360logo.jpg]

Geplaatst:

Mooi gedaan! Ziet er mooi uit ook met die lijntjes! Je verveelde je? Je moet je vaker vervelen krijg je geweldige uitkomsten. Haha!

Geplaatst:

Mooi gedaan! Ziet er mooi uit ook met die lijntjes! Je verveelde je? Je moet je vaker vervelen krijg je geweldige uitkomsten. Haha!

Dankje!

Ik vind het wel wat hebben!

Probeer het eens met het nieuwe Xbox 360 boxart-headertje? Mischien is die dan helemaal perfect

Thanks, ga ik proberen :)

En hoe moet dat?

Ik gebruik Paint Shop Pro (Corel, versie X3) en daar heb je bij selectiontools "freehand selection" :)

Geplaatst:

En hoe zet jij die foto mooi erachter want ik krijg ze er wel achter maar ze steken uit, daarmee bedoel ik dat het over het randje gaat :(

Als je adobe photoshop hebt kun je een vakje gewoon selecteren d.m.v. de magic wand tool en dan kun je gewoon een plaatje plakken die vervolgens alleen in het geselecteerde gedeelte te zien is.

Geplaatst:

2eykktd.png

Wat een baas :tu: Ziet er echt heel netjes uit!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...