November 19, 201114 yr Hoe zet je een SAMP Server online met LANMODE? Gewoon het zelfde of iets andurs?
November 19, 201114 yr Ten eerste is dit niet geplaatst in het SA-MP forum dat we hier op het forum hebben, deze is namelijk hier te vinden. Ten tweede staat hier de uitleg over hoe je op LAN kan spelen.
November 19, 201114 yr Author Ten eerste is dit niet geplaatst in het SA-MP forum dat we hier op het forum hebben, deze is namelijk hier te vinden. Ten tweede staat hier de uitleg over hoe je op LAN kan spelen. boeie xD Probleem bij windows vista moet je volgensmij anders doen want bij mij zie ik dat niet ..? Edited November 19, 201114 yr by PatricknL
November 19, 201114 yr Denk dat het wel erg boeiend is voor jou, aangezien er in dat forum de mensen met verstand over SA-MP komen, en hier nauwelijks komen. En welke stap lukt niet bij jou? Wees hier wat duidelijker in.
November 19, 201114 yr Author Denk dat het wel erg boeiend is voor jou, aangezien er in dat forum de mensen met verstand over SA-MP komen, en hier nauwelijks komen. En welke stap lukt niet bij jou? Wees hier wat duidelijker in. Stap 2: Vind het IP adres van je computer die de server laat lopen Configuratie Sherm -> Netwerkverbindingen -> LAN Verbinding Netwerkverbindingen kan ik niet vinden...
November 19, 201114 yr Staat het misschien in Vista als 'Netwerkcentrum'? (Kan het niet nachecken, ik heb zelf Windows 7.)
November 19, 201114 yr Author Staat het misschien in Vista als 'Netwerkcentrum'? (Kan het niet nachecken, ik heb zelf Windows 7.) Yep! En ik ehb eigenscappen gevonden maar... ik zie 2 internet portocols ofzo en als ik dan op eigenschappen druk zie ik geen ip...
November 19, 201114 yr Als je je ip wilt kun je ook gewoon gaan naar: www.watismijnip.nl Als je nog meer info wil dan kun je gaan naar: CMD > IPCONFIG en dan krijg je nog meer info.
November 19, 201114 yr Author Als je je ip wilt kun je ook gewoon gaan naar: www.watismijnip.nl Als je nog meer info wil dan kun je gaan naar: CMD > IPCONFIG en dan krijg je nog meer info. Is dat dan het zelfde ip x?D En nu voeg ik hem toe maar hij kent hem niet... Edited November 19, 201114 yr by PatricknL
November 19, 201114 yr Je moet zelf spelen op 127.0.0.1 (localhost), je gasten kunnen verbinden op jouw IP. Je moet wel port-forwarden als je wilt dat andere op je server kunnen spelen ( indien je een router hebt ). Edited November 19, 201114 yr by Davedavy
November 19, 201114 yr Author Je moet zelf spelen op 127.0.0.1 (localhost), je gasten kunnen verbinden op jouw IP. Je moet wel port-forwarden als je wilt dat andere op je server kunnen spelen ( indien je een router hebt ). Ik heb een router dus moet ik de watte..?
November 20, 201114 yr Je moet zelf spelen op 127.0.0.1 (localhost), je gasten kunnen verbinden op jouw IP. Je moet wel port-forwarden als je wilt dat andere op je server kunnen spelen ( indien je een router hebt ). Ik heb een router dus moet ik de watte..? Je moet portforwarden, niet zo moeilijk als je het eenmaal kan, als je wil dat andere met je server kunnen verbinden zou je dat moeten doen, of je zou een SAMP server moeten huren. Edited November 20, 201114 yr by Davedavy
November 20, 201114 yr Author Je moet zelf spelen op 127.0.0.1 (localhost), je gasten kunnen verbinden op jouw IP. Je moet wel port-forwarden als je wilt dat andere op je server kunnen spelen ( indien je een router hebt ). Ik heb een router dus moet ik de watte..? Je moet portforwarden, niet zo moeilijk als je het eenmaal kan, als je wil dat andere met je server kunnen verbinden zou je dat moeten doen, of je zou een SAMP server moeten huren. Hmm.. maar op die SAMP link stond: Stap 1: Kies een computer waar je de server wilt starten (Zie Windows_Server_NL voor meer info). Stap 2: Vind het IP adres van je computer die de server laat lopen Configuratie Sherm -> Netwerkverbindingen -> LAN Verbinding (Rechter-Muis -> Eigenshappen), en scroll naar beneden "Internet Protocol(TCP/IP)" en klik eigenshappen. Stap 3: Voeg het IP adres toe aan je favorieten (het IP van stap 2) Stap 4: Server starten en spelen maar!
Hoe zet je een SAMP Server online met LANMODE?
Gewoon het zelfde of iets andurs?