Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Samp Server

Hoe zet je een SAMP Server online met LANMODE?

Gewoon het zelfde of iets andurs?

  • Replies 39
  • Views 3.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Ten eerste is dit niet geplaatst in het SA-MP forum dat we hier op het forum hebben, deze is namelijk hier te vinden.

Ten tweede staat hier de uitleg over hoe je op LAN kan spelen.

  • Author

Ten eerste is dit niet geplaatst in het SA-MP forum dat we hier op het forum hebben, deze is namelijk hier te vinden.

Ten tweede staat hier de uitleg over hoe je op LAN kan spelen.

boeie xD

Probleem bij windows vista moet je volgensmij anders doen want bij mij zie ik dat niet ..?

Edited by PatricknL

Waar hang je vast?

Denk dat het wel erg boeiend is voor jou, aangezien er in dat forum de mensen met verstand over SA-MP komen, en hier nauwelijks komen.

En welke stap lukt niet bij jou? Wees hier wat duidelijker in.

  • Author

Denk dat het wel erg boeiend is voor jou, aangezien er in dat forum de mensen met verstand over SA-MP komen, en hier nauwelijks komen.

En welke stap lukt niet bij jou? Wees hier wat duidelijker in.

Stap 2: Vind het IP adres van je computer die de server laat lopen Configuratie Sherm -> Netwerkverbindingen -> LAN Verbinding

Netwerkverbindingen kan ik niet vinden...

Staat het misschien in Vista als 'Netwerkcentrum'? (Kan het niet nachecken, ik heb zelf Windows 7.)

  • Author

Staat het misschien in Vista als 'Netwerkcentrum'? (Kan het niet nachecken, ik heb zelf Windows 7.)

Yep! En ik ehb eigenscappen gevonden maar... ik zie 2 internet portocols ofzo en als ik dan op eigenschappen druk zie ik geen ip...

Als je je ip wilt kun je ook gewoon gaan naar:

www.watismijnip.nl

Als je nog meer info wil dan kun je gaan naar: CMD > IPCONFIG en dan krijg je nog meer info.

  • Author

Als je je ip wilt kun je ook gewoon gaan naar:

www.watismijnip.nl

Als je nog meer info wil dan kun je gaan naar: CMD > IPCONFIG en dan krijg je nog meer info.

Is dat dan het zelfde ip x?D

En nu voeg ik hem toe maar hij kent hem niet...

Edited by PatricknL

Je moet zelf spelen op 127.0.0.1 (localhost), je gasten kunnen verbinden op jouw IP. Je moet wel port-forwarden als je wilt dat andere op je server kunnen spelen ( indien je een router hebt ).

Edited by Davedavy

  • Author

Je moet zelf spelen op 127.0.0.1 (localhost), je gasten kunnen verbinden op jouw IP. Je moet wel port-forwarden als je wilt dat andere op je server kunnen spelen ( indien je een router hebt ).

Ik heb een router dus moet ik de watte..?

Je moet zelf spelen op 127.0.0.1 (localhost), je gasten kunnen verbinden op jouw IP. Je moet wel port-forwarden als je wilt dat andere op je server kunnen spelen ( indien je een router hebt ).

Ik heb een router dus moet ik de watte..?

Je moet portforwarden, niet zo moeilijk als je het eenmaal kan, als je wil dat andere met je server kunnen verbinden zou je dat moeten doen, of je zou een SAMP server moeten huren.

Edited by Davedavy

  • Author

Je moet zelf spelen op 127.0.0.1 (localhost), je gasten kunnen verbinden op jouw IP. Je moet wel port-forwarden als je wilt dat andere op je server kunnen spelen ( indien je een router hebt ).

Ik heb een router dus moet ik de watte..?

Je moet portforwarden, niet zo moeilijk als je het eenmaal kan, als je wil dat andere met je server kunnen verbinden zou je dat moeten doen, of je zou een SAMP server moeten huren.

Hmm.. maar op die SAMP link stond:

Stap 1: Kies een computer waar je de server wilt starten (Zie Windows_Server_NL voor meer info).

Stap 2: Vind het IP adres van je computer die de server laat lopen Configuratie Sherm -> Netwerkverbindingen -> LAN Verbinding

(Rechter-Muis -> Eigenshappen), en scroll naar beneden "Internet Protocol(TCP/IP)" en klik eigenshappen.

Stap 3: Voeg het IP adres toe aan je favorieten (het IP van stap 2)

Stap 4: Server starten en spelen maar!

boeie xD

Wel dus. Verplaatst naat het juiste forum.

  • Author

Failed XD

Edited by PatricknL

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

Recently Browsing 0

  • No registered users viewing this page.

Account

Navigation

Search

Search

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.