Jump to content

[Android] GTA VC to GTA 3 [Inschijven]

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo allemaal,

Ik ben al een paar dagen aan het experimenteren met de GTA3 versie voor android. Blijkt bijna de zelfde opbouw te hebben al GTA 3 voor PC.

Nu had ik het idee om gta vice city te converteren naar GTA 3 (android). Helaas heb ik niet alle tijd om dit in mijn eentje te doen.

Daarom ben ik opzoek naar leden die mij kunnen helpen. Daarom hieronder een lijstje welke functies open liggen om dit project te ontwikkelen. (binnen 2 weken zal het project gestart worden indien de leden compleet zijn)

Stage 1 (Cleaning en converting)

Mission Scripting. ( Cleanen van MAIN_D.SCM & MAIN.SCM )

Mapping ( Cleanen van GTA3 IPL, IDE en Col files.)

Converter ( Converteren van GTA Vice city objecten naar GTA3)

Stage 2 (Mapping en testing)

Mapping ( Converteren van object locaties)

Tester ( Testen van objecten ingame )

Stage 3 ( Beta en oplevering

Wat heb ik nodig om mee te doen?

-Android telefoon met 1Ghz processor ( HTC Desire of hoger ) (Rooted aanbevolen)

-Ervaring met modden van GTA versies.

-Één van de bovenstaande taken vervullen.

Lijkt je het leuk om mee te doen? Laat wat van je horen!

Binnen twee weken zal ik laten weten of het project van start kan gaan.

Ook forumleden die niet willen helpen maar wel interessen hebben in de mod hoor ik graag wat van.

(* Minimale leden: 3 )

Bedankt voor jullie aandacht!

Geplaatst:

Beste Forumgangers!

Zonder reacties zal ik dit project helaas niet kunnen starten.

Graag hoor ik of mensen interessen hebben in een convert van VC naar GTA3 (mobiele engine)

Daarnaast ben ik ook benieuwd wie mij kunnen helpen bij het ontwikkelen van dit project.

Alvast bedankt voor jullie reacties.

Geplaatst:

Het zou me niet verbazen als Rockstar ook Vice City gaat uitbrengen voor 'de telefoon'. Op dit forum zul je weinig reacties krijgen hierop, kan je beter proberen op GTAForums.com bijvoorbeeld.

Feit is wel, er worden al genoeg conversies gedaan. Het echte werk, modelen van scratch en zelf een TC opbouwen, wordt bijna niet meer gedaan, wat wel jammer is.

Geplaatst:

word dit dan ook uitgebracht voor de iPhone enzo? lijkt mij wel vet..

Ik denk zelf dat de Iphone GTA 3 en de Android GTA 3 de zelfde bestanden gebruiken.

Correct me if i am wrong.

Geplaatst:

Het zou me niet verbazen als Rockstar ook Vice City gaat uitbrengen voor 'de telefoon'. Op dit forum zul je weinig reacties krijgen hierop, kan je beter proberen op GTAForums.com bijvoorbeeld.

Feit is wel, er worden al genoeg conversies gedaan. Het echte werk, modelen van scratch en zelf een TC opbouwen, wordt bijna niet meer gedaan, wat wel jammer is.

@Puma: De motivatie is bij de meeste modders gewoon verdwenen. Dit is niet alleen het geval bij Gtaforum.nl maar ook op gtaforums.com daarom duurt t ook lang voordat gtaiv modding op gang komt. Het doet mij dan ook zeer als mensen dit soort topic's schrijven: http://www.gtaforum.nl/topic/87223-waarom-het-niet-slim-is-om-een-tc-mod-op-te-starten/ Dit heeft geen enkele zin om dit te verkondigen. Wat wel zin heeft is op tc mod in gaan die in omloop zijn. Geef reacties, Geef tips enz.. Het is jammer dat het modificeren van games zo in de kast staat terwijl het zeer leuk kan zijn (en leerzaam!) Wat is het geval als een TC mod inderdaad niet van de grond komt? 9/10 keer wordt deze opgeslurpt in andere modificaties. Zo blijven alleen de beste over. Mooi voorbeeld is Myraid Islands. Zo groot geworden. Uiteindelijk resultaat.. niet af. Maar als je de reacties leest is iedereen zoveel leerzamer geworden en hebben zoveel plezier gehad! :)

@DENNUSZ: Bedankt voor je reactie. Jazekers. je hebt hier "GEEN" jailbreak of root voor nodig.

@BiglifeRPG: Helemaal correct. Enkel de boot van het spel in gewijzigd voor de IPhone.

Geplaatst: (bewerkt)

^^/^ nee maar ook de Mod van GTA 3 voor Android, met die lantaarnpalen en lichtmod enzo die eerst hier ook opstonden, hoe moet je die dan naar iPhone downloaden dat die ook daarop werkt, want zover ik weet kan je niet echt de bestanden zien van de App in iTunes/iPhone zelf toch?

over 9maanden neem ik de iPhone 4S en dan wil ik natuurlijk GTA 3 / en eventueel ook Vice City als die dan uit is, maar dan wil ik ook die lichtmod van GTA 3 op mn iPhone, alleen weet ik niet hoe ik dat moet installeren of zal die dat uiteindelijk uit zichzelf doen? (excuseer me ik ben een echte noob in modden en heel de zooi meer. :puh:)

EDIT: zal Vice City ook rond de 4/5 euro gaan kosten? dan jat ik nu alvast mn broer zn iPhone om GTA 3 te downloaden. :schater:

EDIT2: volgens mij heb ik het al hier over die lichtmod

Bewerkt: door DENNUSZ
Geplaatst:

^^/^ nee maar ook de Mod van GTA 3 voor Android, met die lantaarnpalen en lichtmod enzo die eerst hier ook opstonden, hoe moet je die dan naar iPhone downloaden dat die ook daarop werkt, want zover ik weet kan je niet echt de bestanden zien van de App in iTunes/iPhone zelf toch?

over 9maanden neem ik de iPhone 4S en dan wil ik natuurlijk GTA 3 / en eventueel ook Vice City als die dan uit is, maar dan wil ik ook die lichtmod van GTA 3 op mn iPhone, alleen weet ik niet hoe ik dat moet installeren of zal die dat uiteindelijk uit zichzelf doen? (excuseer me ik ben een echte noob in modden en heel de zooi meer. :puh:)

EDIT: zal Vice City ook rond de 4/5 euro gaan kosten? dan jat ik nu alvast mn broer zn iPhone om GTA 3 te downloaden. :schater:

Theft Auto 3 werkte ook op een afwijkend platform.Grand Ik durf niet te zeggen of dit ook zal gaan werken voor vice city en san andreas aangezien deze geschreven zijn voor een 32BIT platform.

Tot nu toe heeft Rockstar Games "GEEN" Plannen om vice city uit te brengen voor de telefoon. Aangezien gta3 voor mobiel ook als een uitzondering van 10jaarig bestaan is uitgebracht.

Geplaatst: (bewerkt)

Theft Auto 3 werkte ook op een afwijkend platform.Grand Ik durf niet te zeggen of dit ook zal gaan werken voor vice city en san andreas aangezien deze geschreven zijn voor een 32BIT platform.

Tot nu toe heeft Rockstar Games "GEEN" Plannen om vice city uit te brengen voor de telefoon. Aangezien gta3 voor mobiel ook als een uitzondering van 10jaarig bestaan is uitgebracht.

Vice city is op 27 oktober 2012 ook 10 jaar uit. Wiki.

Bewerkt: door Venzio
Geplaatst:

Dan zal denk ik vice city ook op mobiel komen, teminste als ze dan de zelfde plannen als met GTA3 hebben

Om je GTA III bestanden te modden moet je je Idevice jailbreaken. ;)

Geplaatst:

>>> Door Jacky-2007: Onnodige quotes... <<<

^lieve schat hij zegt dat dat niet hoeft, en op die grapicsmod link ding die ik postte staat dat het ook niet hoeft.. :puh:

Geplaatst:

>>> Door Jacky-2007: ... verwijderd.<<<

Hoi Jongens,

Haha..

Dat klopt inderdaad. De gta files zijn niet verstopt en staat totaal los van het besturingssysteem. Ik heb het nagevraagd maar iemand die ik ken heeft het ook zonder jailbreak voor elkaar gekregen. Wat je echter wel nodig hebt is een file browser zodat je de files kan aanpassen of vervangen. Ben benieuwd of het jou lukt!

Groetjes, Dennis

[Edit] Maar wat ik uit eerdere reacties hoorde raden de meeste aan om te wachten tot officeel bekend is of rockstar games een vc editie uitbrengt voor de mobiel/tab.

Geplaatst:

>>> Door Jacky-2007: Onnodige quotes... <<<

^lieve schat hij zegt dat dat niet hoeft, en op die grapicsmod link ding die ik postte staat dat het ook niet hoeft.. :puh:

Download dan iExplorer, daarmee kan je door je Iphone bladeren (Hidden files enz)

Klik

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...