Jump to content

[IV][WIP] GTA IV: San Andreas


Blastov

Recommended Posts

krVFY.png

Description

GTA IV: San Andreas is een total conversion mod voor Grand Theft Auto IV en The Episodes from Liberty City, die de legendarische San Andreas map brengt naar GTA IV, met gebruik van de krachtige RAGE Engine.

BETA 2 Release Date: December 16th, 2011



DOWNLOAD

Time Table

BETA 1 | Code name "World Base" | Release: August 9th, 2011

• Basis map omgezet

• CJ

• Voertuigen

• Wapens

• Basis startup SCO script (GTAIV & TLAD)

BETA 2 | Code name "World Motion" | Release: December 16th, 2011

• Veel verbeteringen

• Verkeer

• Radio stations

• HUD

• Geluiden

• Timecycle

• En veel meer...

www.gtaivsa.com

GTA IV: San Andreas 'World Motion' trailer: (beta2)

Soon.

GTA IV: San Andreas 'World Base' trailer: (beta1)



Link to comment
Delen op andere websites

In één woord: Wauw!

:D Dat ziet er geweldig uit!

Heb GTA 4 nog niet veel gemod, (vanwege de onstabiliteit, vooral in MP), maar ik zou dit echt graag willen proberen! Echt super, klasse werk gewoonweg!

Ik heb één suggestie, of je er naar luistert moet je zelf weten. Als ik die screen van die Elegy vergelijk met die met de Banshee, denk ik dat het heel leuk zou zijn om de auto's meer in de stijl van die Elegy te houden, dus wel een beetje glimmend, maar niet zo glimmend als in IV. Ik denk dat veel mensen het niet met me eens zijn omdat het er dan minder mooi uit ziet of iets dergelijks, maar ik denk dat het gewoon heel erg zou helpen om de sfeer van San Andreas terug te krijgen. Die screenshot met de getunede Elegy geeft heel erg het gevoel van een San Andreas met hele goede graphics, terwijl de rest van de screens meer naar *hele goede* GTA 4 mod-met-helaas-minder-gedetailleerde-models-als-IV-zelf neigt, als je snapt wat ik bedoel...

Misschien praat ik onzin en is de reflectie op beide auto's hetzelfde, maar goed :puh:

Bewerkt: door Mythbuster
Link to comment
Delen op andere websites

Ziet er geweldig uit, maar ik vind de trailer echt hélemaal niks. Leuke shots, maar de muziek vind ik echt niet kloppen, om nog maar niet te spreken van de fonts en de teksten. Het past totáál niet erbij, vind ik.

Desalniettemin credits voor dit project. Ik kan nog wel vijf keer een compliment geven, maar dat heeft weinig zin ;). Zitten er al paths in, of komen die nog?

Link to comment
Delen op andere websites

Je kan deze mod uitschakelen wanneer je wil en dus weer zo terug zijn in liberty city? :) als dat is, ga ik hem even installeren ;)

Nee, het maakt een kopie van je IV install. Er is geen sprake van 'uitschakelen' want je hebt 2 installaties dan.

Link to comment
Delen op andere websites

AeroCool (gast)

Je kan deze mod uitschakelen wanneer je wil en dus weer zo terug zijn in liberty city? :) als dat is, ga ik hem even installeren ;)

als je met je cd opstart gaat hij naar je gewone LC

en als je op je icoon wat je installer maakt naar toe gaat dan ga je naar iv met mod

Link to comment
Delen op andere websites

Inmiddels geïnstalleerd, doet het opzich perfect alleen ik heb het gevoel dat die vast loopt bij "Loading..." dus na die foto's van laadschermen krijg je rechts onderin een tekst van Loading.

Daar blijft die haken :N

EDIT: Ik heb gekeken in de log files er staan verschillende Errors met name die van cdimages.img en speech bestanden, wat moet ik nu doen?

Bewerkt: door bassieboy35
Link to comment
Delen op andere websites

Inmiddels geïnstalleerd, doet het opzich perfect alleen ik heb het gevoel dat die vast loopt bij "Loading..." dus na die foto's van laadschermen krijg je rechts onderin een tekst van Loading.

Daar blijft die haken :N

EDIT: Ik heb gekeken in de log files er staan verschillende Errors met name die van cdimages.img en speech bestanden, wat moet ik nu doen?

download de hotfix

http://gtaivsa.com/download/

Link to comment
Delen op andere websites

AeroCool (gast)

Lol ree ik op het vliegveld van los santos ga ik door de grond heen fail. :puh:

1 ding vind ik wel jammer dat er niet in zit en dat is het station voor je eigen muziek.

Bewerkt: door AeroCool
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...