Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Nieuwe videokaart pc

Hallo,

Ik zoek een nieuwe videokaart voor mijn pc, eentje voor zware games zoals GTA 4 etc. Ik wil er maximaal €150 voor betalen.

Iemand een tip voor me?

Alvast bedankt

Featured Replies

Topic verplaatst naar Hardware, hier kunnen ze je een stuk beter helpen. :)

Welke Processor heb je?

Plaats alles met FLitskikker infotool, ook je aantal watt voeding.

Ik zou voor een HD 6870 gaan.

Kost 140-160 ongeveer.

Heb hem zelf sinds vrijdag, Mafia 2 kan ik op het aller hoogst zonder problemen, Dirt 3 ook en Battlefield 3 met Single player op Maxed out en multiplayer op high :).

Ik heb zelf de Sapphire HD 6870 bij dynabyte, 155 euro en kreeg er gratis Dirt 3 bij.

Kost 140-160 ongeveer.

Heb hem zelf sinds vrijdag, Mafia 2 kan ik op het aller hoogst zonder problemen, Dirt 3 ook en Battlefield 3 met Single player op Maxed out en multiplayer op high :).

Ik heb zelf de Sapphire HD 6870 bij dynabyte, 155 euro en kreeg er gratis Dirt 3 bij.

Als je een heel slechte processor hebt is het nutteloos om zo'n krachtige videokaart te nemen. knipoog.gif

• Author

Kost 140-160 ongeveer.

Als je een heel slechte processor hebt is het nutteloos om zo'n krachtige videokaart te nemen. knipoog.gif

Dat is inderdaad een probleem. Ik heb Core 2 duo processor en vandaar ik mijn pc wil verbouwen.

Dan het je meer dan een nieuwe videokaart nodig. icon_mrgreen.gif

Post even in dit topic de specificaties van je PC met behulp van Flitskikker InfoTool dan kunnen we je verder helpen en zeggen wat er allemaal veranderd zal moet worden. puh2.gif

Link: Klik

Edited by woody268

Post je specs eens even

CPU is te zwak, je moet je RAM geheugen upgraden tot minimaal 4GB.

Hoeveel Watt is je voeding???

• Author

Hoeveel Watt is je voeding???

Waar kan ik dat zien? :$ Ben niet zo slim met dat soort dingen.. :$

Als je je PC openmaakt, dan zie je je voeding waarop het als het goed is staat...

Like WHAT? Sinds wanneer heb je 4 GB nodig voor GTA IV? Ik speel dat spel al tijden lang op High met 2 GB in mijn PC, zonder problemen.

Overigens is zijn processor best wel oud, maar zeker niet heel erg traag. Maar je moet er niet de aller nieuwste videokaart tegenover zetten. Ik denk dat een wat oudere AMD Radeon HD6790 hier wel goed bij past. Waarschijnlijk heb je dan alsnog een bottleneck omdat je processor waarschijnlijk te langzaam is om die videokaart 100% te benutten, maar dan heb je in ieder geval ook nog iets leuks voor als je ooit je processor wilt upgraden. ^_^

Een Quad-core en 4GB ram is goed genoeg voor spellen als gta iv, Call of duty etc...

Als hij zijn videokaart zou upgraden, dan is het weggegooid geld.

• Author

Als je je PC openmaakt, dan zie je je voeding waarop het als het goed is staat...

hij gebruikt 100 tot 110 watt. Tenminste zegt m'n broer die deze pc voor mij had.