Geplaatst: 8 juli 200519 jaren comment_174923 wie weet waar je kan n**ken iemand zij dat dat kon in gta
Geplaatst: 8 juli 200519 jaren comment_174926 wie weet waar je kan n**ken iemand zij dat dat kon in gta Met je vriendin of gewoon met een hoer. Waar: in je vriendins huis En de hoeren moet je gewoon naar een verlaten plek rijden.
Geplaatst: 8 juli 200519 jaren comment_174927 wie weet waar je kan n**ken iemand zij dat dat kon in gta je kunt hoertjes ophalen maar je kunt niet zelf n**ken!!!! of zoals gertjuh zij, bij een vriendin Bewerkt: 8 juli 200519 jaren door san_andreas
Geplaatst: 8 juli 200519 jaren comment_174930 wie weet waar je kan n**ken iemand zij dat dat kon in gta je kunt hoertjes ophalen maar je kunt niet zelf n**ken!!!! Als je hoertjes ophaald (niet pimping missie) kan je ze n**ken.
Geplaatst: 8 juli 200519 jaren comment_174943 op **** kan je iets downloaden en dan kan je met een vrouw ***** er staat een plaatje bij gewoon even de bladzijdes door zoeken onderaan als je het niet vind moet je het ff zeggen dan zoek ik hem op Bewerkt: 8 juli 200519 jaren door Se7en
Geplaatst: 8 juli 200519 jaren comment_174944 wie weet waar je kan n**ken iemand zij dat dat kon in gta je kunt hoertjes ophalen maar je kunt niet zelf n**ken!!!! Als je hoertjes ophaald (niet pimping missie) kan je ze n**ken. ik heb ook wel eens gehoord dat je ze in de auto handmatig kunt n**ken. dus dat je net zoals in de sportschool, heel vaak op shift moet drukken om op en neer te gaan!!!! wel jmmr dat dat niet gaat Bewerkt: 8 juli 200519 jaren door san_andreas
Geplaatst: 8 juli 200519 jaren comment_174945 De Hot Cofee Mod staat ook gewoon op GTAGames.nl. Dan kan je wel met een vrouw n**ken.
Geplaatst: 8 juli 200519 jaren comment_175128 De Hot Cofee Mod staat ook gewoon op GTAGames.nl.Dan kan je wel met een vrouw n**ken. voor degene die de hot coffee mod hebben, als cj met de vriendin in los santos aan't ****** is zie je een poster van vice city boven ut bed. weet niet of dit al bekend was???? :blink:
Geplaatst: 8 juli 200519 jaren comment_175139 Ik wist niet dat je kon n**ken in sanandreas. Ik date bijna nooit dus. Bij twee missies ging CJ n**ken volgens mij. Met catalina.En in een missie in LV. Maar dat je met h**ren kon n**ken wist ik niet.
Geplaatst: 8 juli 200519 jaren comment_175169 Ik wist niet dat je kon n**ken in sanandreas.Ik date bijna nooit dus. Bij twee missies ging CJ n**ken volgens mij. Met catalina.En in een missie in LV. Maar dat je met h**ren kon n**ken wist ik niet. met hoeren neuken kon vanaf gta 3 al. alleen je ziet nix!!!!!
wie weet waar je kan n**ken iemand zij dat dat kon in gta