Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Euro Truck Simulator 2

Euro Truck Simulator 2

Ontwikkelaar: SCS Software

Uitgever: SCS Software

Genre: Simulator

Platforms: PC

Aantal spelers: 1 (MP is een Gerucht)

Release: 31 Augustus 2012

Demo: Onbekend

Hier vind je alle informatie over Euro Truck Simulator 2

Screenshots en Videos

51n.jpg

shot_2.jpg

shot_9.jpg

shot_1.jpg





Edited by Visser23

  • Replies 967
  • Views 182.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Posted Images

Featured Replies

@BiglifeRPG:

Volgens mij moet je dat spel kopen als je maps wilt modden, of heb jij iets anders gedaan?

@BiglifeRPG:

Volgens mij moet je dat spel kopen als je maps wilt modden, of heb jij iets anders gedaan?

Nee hoor, maar zullen we maar weer Ontopic gaan?

  • Author

@BiglifeRPG:

Volgens mij moet je dat spel kopen als je maps wilt modden, of heb jij iets anders gedaan?

.scs file in map mod zetten (Mijn Documenten > Euro Truck Simulator > Mod > Hier .scs file inzetten)

Het ziet er allemaal netjes uit. De oude heb ik ook een tijd gespeeld, maar ik vond de snelwegen saai worden. Ik heb liever gewoon een map van één land, maar dan wel met meer detail.

  • Author

2.jpg

<3, combo's!

Nee dat weet ik en dat hoeft het ook niet te worden. Als die dingen verbetert worden die ik hierboven al zei, dan is het nog steeds geen GTA maar wel een verbeterde versie van ETS waar je meer aan hebt

Je kunt ETS ook modden hé, andere vrachtwagens, uitgebreide map enz.

Ik heb zelf deze map:

Zo ben je nog lang bezig met dat spel, totdat ets2 uitkomt.

Hoeveel landen had jij daar in die mod van je dan?

Edited by BoerDave

Nou als we dan toch onze zinnen zetten op ETS2 plaats ik hier maar eventjes een paar mooie functie's/nieuwtjes.

Werknemers inhuren + map:

3.jpg

2.jpg

1.jpg

Skills:

skills.jpg

Hoe meer ervaring je hebt, hoe hoger je level wordt. Wanneer je meer klussen aanneemt in een bepaald transport (bijvoorbeeld tankwagens of exceptioneel vervoer) zul je een status opbouwen waardoor je voor dit soort klussen sneller wordt gevraagd. En bij specialisatie hoort natuurlijk een prijskaartje smilie1.gif Door een hoger level te behalen binnen een bepaald transport, verdien je meer vaardigheidspunten, die je weer kunt besteden.

Ik ga vanavond nog wat informatie opzoeken ( bijvoorbeeld over landgebonden kentekens, echte tankstations, nieuwe vrachtwagens, verlichting van vrachtwagens enzovoort ).

Edited by GekkieJ01

Ik ben eigenlijk toch wel zeer benieuwd of er een MP komt.

Ik ben eigenlijk toch wel zeer benieuwd of er een MP komt.

Ik hoop het wel, dan kopen waarschijnlijk ook meer mensen het spel.

Ik ben eigenlijk toch wel zeer benieuwd of er een MP komt.

Ik hoop het wel, dan kopen waarschijnlijk ook meer mensen het spel.

Ja maar als ze het geld er niet voor hebben om een multiplayer te bouwen?

Nou in ieder geval: Goed nieuws!

9.jpg

Mist!!!~~~ Daarnaast is CSC ook nog bezig met het realisme van bomen onderweg voor meer verschillende afwisselingen onderweg waardoor je je minder snel verveelt.

2.jpg

Overigens wil ik hierbij de beweringen over de multiplayer die wel/niet komt een einde toebrengen.. want in dit interview zeggen ze dat er helaas geen multiplayer inkomt.

http://www.youtube.com/watch?v=ir4VUJfor3Q&feature=player_embedded

Zolang je maar Tjechisch kan. knipoog.gif

Edited by GekkieJ01

  • Author

Ik hoorde ook dat het hele team van SCS hiermee bezig was. Het wordt echt een topgame. Voor de truckers gerne ;)

Ik hoorde ook dat het hele team van SCS hiermee bezig was. Het wordt echt een topgame. Voor de truckers gerne knipoog.gif

Qua realisme is het wel toppie gedaan voor de vrachtwagen shauffeur

- Ruitenwissers, richtingaanwijzers

- Verstelbare spiegels

- Truckaanpassingen ( bullbars, lightbars, ledjes, kenteken in vrachtwagens, feestversieringen etc )

En wat ik ook zag is dat er 3 hoofdkwartieren zaten in Nederland: Groningen, Rotterdam en Amsterdam.. vanuit die positie's kan je ladingen vervoeren van en naar andere bedrijven..

eurotrucksimulator2_mapv1_tsportal.jpg

  • Author

cross_004.jpg

Nice kruising hoor,

Ziet er ook wel nice uit.

Is er al iets bekend over custom maps, custom trucks, ... Of niet?

  • Author

Modden zal sowieso wel kunnen.

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

Recently Browsing 0

  • No registered users viewing this page.

Account

Navigation

Search

Search

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.