July 8, 200520 yr Eazy E/Straight Outta Compton Tee Black Wallstreet Hoody Black Wallstreet Tee R.I.P Billboard Red Jacket Ik edit zodra ik weer wat nieuwe maak. Wat vinden jullie er van??
July 14, 200520 yr is wel mooi, maar die black waal street kleding is nu wel genoeg geweest, vind hem maar een eetje aleen vanwege de clip van hate it or love it geef mij maar de eneige echte gang M.O.B= Member of Bloods
July 14, 200520 yr Author M.O.B staat voor Money Over Bitches :rolleyes: Bovendien, grootste gedeelte van Black Wallstreet ís of wás een Blood ..
July 14, 200520 yr M.O.B staat voor Money Over Bitches :rolleyes: Bovendien, grootste gedeelte van Black Wallstreet ís of wás een Blood .. Nee, eigenlijk niet het staat voor Members of Bloods, maar 2pac heeft ervan gemaakt Money over Bitches Edited July 14, 200520 yr by Big Bear
July 14, 200520 yr Dus is het alsnog Money Over Bitches. Eén tip, als je met Se7en in discussie gaat over wie wel of niet gelijk heeft, garandeer ik je dat je verliest. Se7en weet iets meer van dat soort zaken. Hè, Se7en? (djeez, die MClaw is ook een slijmerd) :lol:
July 16, 200520 yr Dus is het alsnog Money Over Bitches. Eén tip, als je met Se7en in discussie gaat over wie wel of niet gelijk heeft, garandeer ik je dat je verliest. Se7en weet iets meer van dat soort zaken. Hè, Se7en? (djeez, die MClaw is ook een slijmerd) Nee, want ik geef niet zo snel op, weet meer van 2pac af hoor denk ik, het is een gang M.O.B Members of Bloods, maar 2pac heeftdaarvan gemaakt Money over Bicthes, maar dan is en blijf het og Members of Bloods
July 21, 200520 yr Dus is het alsnog Money Over Bitches. Eén tip, als je met Se7en in discussie gaat over wie wel of niet gelijk heeft, garandeer ik je dat je verliest. Se7en weet iets meer van dat soort zaken. Hè, Se7en? (djeez, die MClaw is ook een slijmerd) :lol: ja Niet postboosten! Edited July 22, 200520 yr by Se7en
July 21, 200520 yr dubbelpost van se7en ontopic: vet mooi met die baard en die hannekam. B) Ga zo door!
Eazy E/Straight Outta Compton Tee
Black Wallstreet Hoody
Black Wallstreet Tee
R.I.P Billboard Red Jacket
Ik edit zodra ik weer wat nieuwe maak.
Wat vinden jullie er van??