Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Max Payne 3 systeemeisen bekend!

GTAGames.nl afbeelding
Ga maar snel sparen voor een nieuwe computer. Want de systeemesisen van Max Payne 3 zijn bekend! Het meest opvallende is dat je maar liefst 35 GB opslagruimte nodig hebt voor Max Payne, terwijl je voor Grand Theft Auto IV nog 'maar' 16 GB hardeschijfruimte nodig had. De reden dat er voor Max Payne 3 waarschijnlijk zo veel opslagruimte nodig is komt door de hogere resolutie textures die het spel bevat.
Gelukkig kan je Max Payne 3 ook kopen voor de Playstation 3 en XBox 360.

• Besturingssysteem: Windows 7 32/64 Service Pack 1, Windows Vista 32/64 Service Pack 2 of Windows XP 32/64 Service Pack 3
  • Processor: Intel Dual Core 2.4 GHZ - i7 3930K 6 Core x 3.06 GHZ / AMD Dual Core 2.6 GHZ - FX8150 8 Core x 3.6 GHZ
  • Werkgeheugen: 2GB - 16GB
  • Videokaart: NVIDIA® 8600 GT 512MB VRAM – NVIDIA® GeForce® GTX 680 2GB VRAM / Radeon HD 3400 512MB VRAM - Radeon HD 7970 3GB VRAM
  • Geluidskaart: 100% Direct X 9.0 compatible – Direct X 9.0 compatible supporting Dolby Digital Live
  • Hardeschijfruimte: 35 GB!
  • DVD Drive: Is enkel nodig als je hem in de winkel en niet online koopt.

Max Payne 3 komt op 18 mei 2012 uit in Nederland voor Playstation 3 en XBox 360. Op 1 juni komt het spel tevens uit voor de PC.

Bron: Rockstar Games
Foto: Computer Guts door Mini D

• Replies 37
  • Views 10.7k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Werkgeheugen: 2GB - 16GB , moet je dus tussen de 2 en 16 GB ram geheugen hebben..?

• Author

Werkgeheugen: 2GB - 16GB , moet je dus tussen de 2 en 16 GB ram geheugen hebben..?

Ja, Rockstar Games adviseert tussen de 2 GB en 16 GB. Natuurlijk kan meer dan 16GB ook niet echt kwaad, maar dat is dan niet door Rockstar Games getest.

Cool dat die 1 juni voor PC uitkomt! :tu:

Maar ik heb een Intel Core 2 Duo 7300 @ 2666MHz,kan ik dan wel aan?

Edited by myron.b

Systeemeisen... Voor mij misschien wel de belangrijkste reden om lekker op een console te gamen.

Cool dat die 1 juni voor PC uitkomt! :tu:

Maar ik heb een Intel Core 1.8,kan ik dan wel aan?

Nee.

Ik was binnenkort toch voor plan om een nieuwe CPU aan te schaffen, mijn pc voldoet er aan, alleen even kijken met 3gb ram.

Is né keer benieuwd of dit ook werkelijk 35GB nodig zal hebben op mijn 37GB grote harde schijf van mijn PS3

Max Payne 3 was al een twijfel geval en Skyrim gaat voor, dus denk niet dat ik MP3 in huis haal.

wordt een eitje voor me amd 8 core :)

• Author

Is né keer benieuwd of dit ook werkelijk 35GB nodig zal hebben op mijn 37GB grote harde schijf van mijn PS3

Dit zijn alleen de systeemeisen voor mensen die het kopen voor op de computer.

Voor GTA4 had je op de Playstation 3 minimaal 3 MB nodig en voor L.A. Noire minimaal 1,3 GB. Dus op de Playstation 3 zal de benodigde schijfruimte waarschijnlijk nog meevallen.

Systeemeisen... Voor mij misschien wel de belangrijkste reden om lekker op een console te gamen.

Inderdaad, het zal er dan ongetwijfeld beter uitzien op de pc maar ik game veel liever op een console, groot beeld en lekker languit zitten met de controller in de hand. :tu:

Mensen die Gta 4 kunnen spelen hebben geen zorgen.. en ik krijg erg zin om Max Mayne 3 te spelen :)

En zo te zien aan die foto wordt het voor Joriz nog een hoop werk om zijn PC klaar te krijgen ;)

Rockstar heeft via Twitter laten weten dat de 360-versie van Max Payne 3 op twee disks zal verschijnen.

Op de eerste disk staat de de eerste helft van de singleplayer en de volledige multiplayer-modus,

En op de tweede disk staat de andere helft van de singleplayer.

Bron.

Edited by J-Fun_P

Wat een vage requirements.. Wat daar uiteindelijk staat is gewoon: Gemiddeld - Supergoede pc -,-

35GB, jeetje. Zie wel of ik hem voor de PC aanschaf, misschien als hij ontzettend leuk is op de PS3.. :puh:

Wordt een makkie voor me pc xD

Weet iemand of de NVidia GeForce GTS 450 als videokaart goed genoeg is? :puh: De rest is volgens mij wel goed genoeg, maar qua videokaart snap ik niet hoe je dat hier makkelijk kunt zien. :puh: