Jump to content

[V] Storyline Contest - Reactietopic

Jacky-2007

Recommended Posts

Regels [GTAV] Storyline Contest Reactietopic

Één hele makkelijke: hou het gezellig! En een tweede, wellicht iets moeilijker: ga elkaar niet afkraken op inhoud. Ook al schrijft iemand over aliens in sumoworstelaar-pakken die elkaar aanvallen met rookworsten en iPads, het is een fantasie-wedstrijd dus alles kan en alles mag!

Uiteraard zijn ook de forumregels hier van kracht.

Meer info

Alle informatie over de inhoud van deze contest vindt je terug in het hoofdtopic van deze contest.

Delen op andere websites

He, daar gaat mijn idee van die sumoworstelaars ;(

Ik ga mijn hypothese eens wat verder uitwerken en dat zal mijn inzending zijn. Benieuwd hoe ver ik geraak. Ik weet dat ik goed ben in het verwoorden van dingen, iets uitvinden kan ik ook, maar ik heb nooit het gevoel dat het goed is.

Delen op andere websites

• 2 weken later...
  • 2 weken later...

Even een snel vraagje, en vertel het me vooral als ik ergens overheen gelezen heb: is het nog mogelijk ergens de verhalen van de eerste ronde terug te lezen? Ik neem aan dat deze in de poll stonden vermeld maar de link naar de poll vermeldt nu nog slechts dat de poll al gesloten is.. :-( Zou alles graag doorlezen!

Delen op andere websites

Wanneer ook stemronde twee is geweest, resultaten zijn verwerkt en de winnaar is gehuldigd, worden de zes teaser / trailers én de zes storylines gepubliceerd in het hoofdtopic.

En ja, dat was een volledig terechte vraag van je. :Y Stond nog nergens vermeld.

Delen op andere websites

• 2 weken later...

Met gepaste arrogantie dan maar mijn signature aangepast :D

Nu ik teruglees heb ik blijkbaar op 2 verschillende personen gestemt, dat verraste met ergens toch, dat wilt zeggen dat beide schrijfstijlen me aanstonden :puh:

Delen op andere websites

Gestrand op de 2e plaats, dat is de meest onvriendelijke plaats ooit uitgevonden. Alsnog gefeliciteerd aan Phoenyxar.

Misschien heb ik mijn eigen ruiten wel ingegooid door tweemaal op hem te stemmen, al steekt hij er met kop en schouders bovenuit aan de uitslag te zien. Bijna het dubbele.

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...