Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

[V] Storyline Contest - Reactietopic

Regels [GTAV] Storyline Contest Reactietopic

Één hele makkelijke: hou het gezellig! En een tweede, wellicht iets moeilijker: ga elkaar niet afkraken op inhoud. Ook al schrijft iemand over aliens in sumoworstelaar-pakken die elkaar aanvallen met rookworsten en iPads, het is een fantasie-wedstrijd dus alles kan en alles mag!

Uiteraard zijn ook de forumregels hier van kracht.

Meer info

Alle informatie over de inhoud van deze contest vindt je terug in het hoofdtopic van deze contest.

Featured Replies

He, daar gaat mijn idee van die sumoworstelaars ;(

Ik ga mijn hypothese eens wat verder uitwerken en dat zal mijn inzending zijn. Benieuwd hoe ver ik geraak. Ik weet dat ik goed ben in het verwoorden van dingen, iets uitvinden kan ik ook, maar ik heb nooit het gevoel dat het goed is.

• Author

Scheelt weer; dat gaan anderen voor je beoordelen! :sigaar: Je inschrijving staat genoteerd, leuk om te zien dat er steeds meer aanmeldingen binnenkomen. :tu:

• 2 weeks later...

Moeten we niet kunnen stemmen vanaf nu of zo?

Moeten we niet kunnen stemmen vanaf nu of zo?

dacht ik ook

maar jacky 2007 is offline en reeds on geweest

• Author

Het stemtopic komt eraan hoor, vanavond nog. De technische afdeling echter laat weer eens te wensen over en is zodoende wat laat met het opleveren ervan.. :D

Aah, da's goed. Ik heb zin in wat GTA-leesvoer tijdens de examens :)

Waarom wachten we eigenlijk op de 2e trailer van GTA V? Zo meteen krijgen we er 8!

• 2 weeks later...

Even een snel vraagje, en vertel het me vooral als ik ergens overheen gelezen heb: is het nog mogelijk ergens de verhalen van de eerste ronde terug te lezen? Ik neem aan dat deze in de poll stonden vermeld maar de link naar de poll vermeldt nu nog slechts dat de poll al gesloten is.. :-( Zou alles graag doorlezen!

• Author

Wanneer ook stemronde twee is geweest, resultaten zijn verwerkt en de winnaar is gehuldigd, worden de zes teaser / trailers én de zes storylines gepubliceerd in het hoofdtopic.

En ja, dat was een volledig terechte vraag van je. :Y Stond nog nergens vermeld.

• 2 weeks later...
  • Author

*bumper-de-bump*

De telling is geweest en de uitslag is bekend! Vanaf hier lees je de uitslag, en wie welke inzendingen geschreven heeft! Reacties daarop mogen uiteraard hier! :Y

Met gepaste arrogantie dan maar mijn signature aangepast :D

Nu ik teruglees heb ik blijkbaar op 2 verschillende personen gestemt, dat verraste met ergens toch, dat wilt zeggen dat beide schrijfstijlen me aanstonden :puh:

Gestrand op de 2e plaats, dat is de meest onvriendelijke plaats ooit uitgevonden. Alsnog gefeliciteerd aan Phoenyxar.

Misschien heb ik mijn eigen ruiten wel ingegooid door tweemaal op hem te stemmen, al steekt hij er met kop en schouders bovenuit aan de uitslag te zien. Bijna het dubbele.

Gefeliciteerd Phoenyxar! Ik heb in beide rondes op jouw verhaal gestemd, dus ik vind dat je terecht hebt gewonnen :tu:

Top-organisatie, Jacky2007. Complimenten!

De GTA Contests Ranglijst is ook weer up to date :)

• Author

@ Phoenyxar: En terecht hoor, gefeliciteerd! _O_

@ thebig: Waardig ten onder gaan is ook waardig.. Of zoiets. :puh:

@ Nandro: Dank! En nogmaals dank! *streept bijwerken van contest overzicht van to-do-lijstje* :tu: