Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

GTA V op Gamescom?

Ik zag dit staan op 9lives. Een deel van de eerste trailer van V zit in de trailer van Gamescom. Wat denken jullie ervan? Zal Rockstar er zijn of niet?

Bericht op 9lives

Edited by aelias

Featured Replies

Is hier niet al een topic over geopend?

Al hoewel, het is niet Rockstar die komt. Het is Take-Two Interactive die er aanwezig zal zijn :clown:

  • Author

Is het niet mogelijk dat rockstar en take 2 beide aanwezig zijn?

Is hier niet al een topic over geopend?

Al hoewel, het is niet Rockstar die komt. Het is Take-Two Interactive die er aanwezig zal zijn :clown:

verklaar dan dat stukje GTA V wat in de trailer zit...

Een stukje lieten ze ook bij de E3 zien en toen waren ze er ook niet ;).

Is het niet mogelijk dat rockstar en take 2 beide aanwezig zijn?

Nee ik denk het niet, Take-Two Interactive is namelijk het moederbedrijf van Rockstar. Dus ik denk dat het alleen Take-Two is ;)

Ik heb R* al 3 keer gevraagd of ze inderdaad op gamescom zijn, maar nog steeds geen antwoord. Wat doen ze daar eigenlijk de hele dag :puh:

  • Author

Ik heb R* al 3 keer gevraagd of ze inderdaad op gamescom zijn, maar nog steeds geen antwoord. Wat doen ze daar eigenlijk de hele dag :puh:

Koffie drinken en geheimzinnig doen over gta :clown:

Ik heb R* al 3 keer gevraagd of ze inderdaad op gamescom zijn, maar nog steeds geen antwoord. Wat doen ze daar eigenlijk de hele dag :puh:

Heeft geen zin, je mails worden toch meteen verwijdert. :puh: Hopelijk komen ze de dag door met verder ontwikkelen van Agent of een andere game, Agent staat nog steeds op de site van Rockstargames. Zou zomaar kunnen dat Rockstar daar mee komt bij de Gamescom

Kans is groot dat je mails in de spambox terecht komt van Rockstar, trouwens rockstar zal genoeg mails krijgen met diezelfde vraag dus dan kunnen ze het beter gewoon publiek melden.

Is dat niet triest?

Wij kopen hun Games en zij verwijderen onze vragen :-(

Rockstar zou het trouwens denk wel druk hebben met nieuwe games ontwikkelen :clown:

Is dat niet triest?

Wij kopen hun Games en zij verwijderen onze vragen :-(

Rockstar zou het trouwens denk wel druk hebben met nieuwe games ontwikkelen :clown:

Vind je dat echt zo verwonderlijk? Ik word namelijk al horendol van de vraag "Wanneer komt er nieuws in verband met GTA V?" Wat moet dat dan niet met de medewerkers van Rockstar zijn? Wacht dan ook gewoon af. Je zult vanzelf wel zien als er nieuws over GTA V verschijnt op Gamescom.

Tja, kan dat me ook wel voorstellen. Maar ik heb in mijn bericht nergens iets gezegd over GTA V, gewoon een beschaafde vraag of ze op Gamescom aanwezig zullen zijn... Ik vind dat je dan toch wel even kunt antwoorden, mensen genoeg bij R* dacht ik ;)

Die kunnen zich onmogelijk allemaal bezighouden met de oneindige grote toestroom van fanmails, een beetje verdraagzaamheid als fan is toch wel een deugd hoor ;)

Edited by Phoenyxar

Guest
This topic is now closed to further replies.

Recently Browsing 0

  • No registered users viewing this page.

Account

Navigation

Search

Search

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.