Jump to content
NandroDavids

Nieuwe screenshots GTA V


Rockstar Games heeft twee nieuwe screenshots laten zien van GTA V, die laten zien wat we kunnen verwachten van de game waar we met z'n allen op wachten.

Op de eerste screenshot zien we een mooi overzicht van de stad Los Santos, de stad die eindeloos groot lijkt te zijn:

med_gallery_7284_68_163480.jpg

Screenshot 2 laat wat van de natuur zien met een soort park en vijver, met op de achtergrond de hoge gebouwen in de stad:

med_gallery_7284_68_227323.jpg

Verder heeft Rockstar Games enkele vragen beantwoord over GTA V. Ze melden dat ze hard aan het werk zijn met GTA V en leggen ook uit waarom we nog weinig te zien krijgen van de game. Rockstar wil namelijk enkel informatie geven die 100% correct is en ze willen dat wij, de gamers, nog genoeg verrassingen zien als we het spel eenmaal kunnen spelen.

Daarnaast belooft Rockstar Games ons te proberen om snel met meer screenshots te komen en, wanneer ze daar klaar voor zijn, een nieuwe trailer.

Bron: Rockstar Games

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

:D. Zou wel tijd gaan worden, gelukkig kwamen ze hiermee wanneer ik nog niet op vakantie ben lol. /Me wantzz more :eten:

Ziet er wel niet naar uit dat het niet voor in oktober zal zijn (de release), vermits ze blijkbaar nog werk hebben aan de game, en dat ook nog bugfixen enz...

Lol, het wordt ook spontaan drukker hier op Gtaforum ^^

Hier zijn trouwens nogmaals grotere screens (dezelfde):

newswire_1342100464.jpg

newswire_1342100433.jpg

Bewerkt: door vice

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik moet zeggen dat de omgevingen er leuk en sfeervol uit zien in deze screenshots, Los Angeles heeft echt een eigen karakter. Alleen jammer dat het niet een rits screenshots zijn, de graphics zijn prima maar niet verbazingwekkend. Kom maar op met die tweede trailer Rockstar.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Yes! er zitten bruggen in het spel! Goed kijken!post-130541-1342106595.jpg

Dit is dezelfde brug die je in de trailer zag bij de Jetski-scene...

Waarschijnlijk dan he..

Bewerkt: door Dwayne Forge

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

zou kunnen maar lijkt me niet staat me iets bij dat Rockstar heeft gezegd dat het allen Los Santos zou worden. maar natuurlijk hoop ik gewoon dat ze heel San Andreas weer na maken of ze moeten weer om het jaar 2 jaar gaan sequelen zo als ze in Era 3 hebben gedaan. al met al mooie plaatjes het laat mijn bloed in iedergeval weer sneller stromen kom maar op R* meer info

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Anno 2012 lijkt het op dat plaatje met die Helikopter erop dat Los Santos eindelijk vrij zal zijn van die stoplichten en lantaarnpalen. Logisch ook, die stonden toch alleen maar in de weg bij politie-achtervolgingen.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ziet er erg nice uit. Maar even iets wat ik me afvraag: Ligt het aan mij of zit er anti-aliasing op die screenshots? Of is dat gewoon zo`n motion-blur ding zoals in GTA IV? If not: de anti-aliasing werkt duidelijk niet naar behoren. In de hd versie van dat shot met 't water zitten gewoon 3-pixel dikke hoeken op die rand tussen de pilaar en het water...

Maar goed, als dat inderdaad geen motionblur/definition is zoals in IV, dan is het anti-aliasing en dat zou volgens mij betekenen dat dit een PC versie is, wat zou betekenen dat het geen crappy port wordt... Tenzij het een nieuwe generatie console is :/

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ziet er erg nice uit. Maar even iets wat ik me afvraag: Ligt het aan mij of zit er anti-aliasing op die screenshots? Of is dat gewoon zo`n motion-blur ding zoals in GTA IV? If not: de anti-aliasing werkt duidelijk niet naar behoren. In de hd versie van dat shot met 't water zitten gewoon 3-pixel dikke hoeken op die rand tussen de pilaar en het water...

Maar goed, als dat inderdaad geen motionblur/definition is zoals in IV, dan is het anti-aliasing en dat zou volgens mij betekenen dat dit een PC versie is, wat zou betekenen dat het geen crappy port wordt... Tenzij het een nieuwe generatie console is :/

Dat is mij ook opgevallen. Ik denk eerder dat dit de console versie zou zijn, want eerlijk gezegd had ik de graphics wel íets hoger verwacht, niet weg te nemen dat de gameplay natuurlijk het belangrijkst is. :sigaar: Alleen snap ik niet goed wat je bedoelt met 'motion blur'? Als je naar de grotere versie van de screens kijkt, dan zie je duidelijk allemaal vierkantjes rond de helikopter en die personen die aan het water zitten, en dat zou niet mogen vind ik.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Dat komt natuurlijk omdat het nog in ontwikkeling is, dat zal uiteindelijk weg gaan. Er is blijkbaar toch nog wat werk. Ik geloof dat de spelwereld nu al klaar is en dat er al NPC's en voertuigen doorrijden, maar dat er nu zo'n kleine dingetjes weggewerkt moeten worden.

Trouwens, dat zwart vlak op die helikopter is toch de deur die open staat? Daar zouden normaal zetels moeten zijn, maar je ziet enkel zwart. Het interieur is zelfs niet af. Of redeneer ik nu verkeerd?

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...