Jump to content
Geplaatst:
comment_1956715

the_walking_dead.jpg
The Walking Dead is een Amerikaanse televisieserie over een groep mensen die trachten te overleven in een wereld vol met zombies. De reeks werd ontwikkeld door scenarist en regisseur Frank Darabont. Het verhaal speelt zich af in Atlanta (Georgia) en werd gebaseerd op de door Robert Kirkman' date=' Tony Moore en Charlie Adlard bedachte gelijknamige strip. De eerste aflevering werd in de Verenigde Staten op 31 oktober 2010 uitgezonden. AMC maakte op 8 november 2010 bekend dat er een tweede seizoen zal komen bestaande uit 13 afleveringen. De serie werd in 120 landen uitgezonden, maar was niet in Nederland en België te zien. Vanaf 20 september 2011 zond kabelkanaal Foxlife echter seizoen 1 uit en vanaf 1 november 2011 volgde The Walking Dead seizoen 2. Na de tweede aflevering van seizoen 2 bevestigden AMC en FOX dat er ook een derde seizoen komt; die zal bestaan uit 16 afleveringen. De opnames hiervan zijn inmiddels begonnen in mei 2012.[/quote']

http://www.youtube.com/watch?v=ShQz68Zkb3Y

Zijn er hier op het forum nog meer leden die kijken?

Bewerkt: door Forumrunner

• Reacties 226
  • Bezichtigingen 73.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_2021901

Waarschuwing: Spoiler Alert (Episode 12) Pas openen als je hem zelf gezien hebt!!

Vond deze episode mooi, helemaal omdat Morgan nog leeft. Jammer van zijn zoon Duane, en dat hij gestoord is geworden. Ze hebben nu igg genoeg wapens en Carl heeft een foto van zijn familie gevonden. :)

Geplaatst:
comment_2022367

Ik ook, weet jij wanneer die uitkomt?

Zondag wordt het uitgezonden in Amerika(je kan livestream kijken om 2 uur 's nachts als je dat wilt, persoonlijk lig ik dan liever te pitten), maandag download ik de aflevering gewoon via torrents en Engelse ondertiteling is te vinden op Subscene.

10 Maart gewoon toch in Amerika, dus waarschijnlijk 1-2 dagen later voor ons.

Hoezo, voor ons? Wordt het dan op een Belgische/Nederlandse zender gepost?

Geplaatst:
comment_2023451

Ik ook, weet jij wanneer die uitkomt?

Zondag wordt het uitgezonden in Amerika(je kan livestream kijken om 2 uur 's nachts als je dat wilt, persoonlijk lig ik dan liever te pitten), maandag download ik de aflevering gewoon via torrents en Engelse ondertiteling is te vinden op Subscene.

10 Maart gewoon toch in Amerika, dus waarschijnlijk 1-2 dagen later voor ons.

Hoezo, voor ons? Wordt het dan op een Belgische/Nederlandse zender gepost?

Ja normaal kan je het op foxlife ook zien. Meestal op dinsdag.

En de nieuwe aflevering was een stuk saaier, maar goed het is de stilte voor de storm.

Bewerkt: door NeverMyWorld

Geplaatst:
comment_2024527

Is het jullie al opgevallen dat Daryl zowat altijd met gespannen pees rondloopt? Die dingen slijten sowieso al snel, al helemaal als je ze altijd gespannen laat..

Niet echt realistisch want Daryl heeft volgens mij geen setje reservepezen bij zich..

Geplaatst:
comment_2025395

@hierboven: Cliffhanger nummer zoveel hé. :puh:

Je voelde dat er wat ging gebeuren toen Andrea de gevangenis bereikte, Rick die haar niet zag door z'n vizier is zooo typisch en doorzichtig..:7

Over enkele luttele uren kunnen we The Walking Dead: Survival Instinct kopen via Steam! Ik ga 'm morgen kopen én spelen. :)

Geplaatst:
comment_2026483

Toen Merle met Michonne naar de Governor reed dacht ik, o nee, toch niet..Wat was dat een slechte verhaallijn geweest. Maar nee hoor, deze aflevering laat je vol spanning zitten(dat Merle de Governor niet te pakken kreeg is wel weer cliché maar goed..) en eindigt geniaal(ook al is het zielig, voor het verhaal is het fantastisch). Merle heeft 8 mannen gedood(in de teaser van de volgende aflevering zegt de Governor dat er 8 mannen gedood zijn), dus Woodbury heeft qua slagkracht toch een serieuze deuk gekregen. De seizoensfinale wordt geniaal, dat staat vast. Deze aflevering was geweldig.. _O_ Ik stel me wel de vraag hoe Daryl zich nu gaat gedragen nu ie z'n eigen broer zo gezien heeft en heeft moeten doden..Gaat ie net als Rick beginnen flippen of niet? We'll see..:)

Bewerkt: door MegaPilot

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.