Jump to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.
Posted

the_walking_dead.jpg
The Walking Dead is een Amerikaanse televisieserie over een groep mensen die trachten te overleven in een wereld vol met zombies. De reeks werd ontwikkeld door scenarist en regisseur Frank Darabont. Het verhaal speelt zich af in Atlanta (Georgia) en werd gebaseerd op de door Robert Kirkman' date=' Tony Moore en Charlie Adlard bedachte gelijknamige strip. De eerste aflevering werd in de Verenigde Staten op 31 oktober 2010 uitgezonden. AMC maakte op 8 november 2010 bekend dat er een tweede seizoen zal komen bestaande uit 13 afleveringen. De serie werd in 120 landen uitgezonden, maar was niet in Nederland en België te zien. Vanaf 20 september 2011 zond kabelkanaal Foxlife echter seizoen 1 uit en vanaf 1 november 2011 volgde The Walking Dead seizoen 2. Na de tweede aflevering van seizoen 2 bevestigden AMC en FOX dat er ook een derde seizoen komt; die zal bestaan uit 16 afleveringen. De opnames hiervan zijn inmiddels begonnen in mei 2012.[/quote']

http://www.youtube.com/watch?v=ShQz68Zkb3Y

Zijn er hier op het forum nog meer leden die kijken?

Edited by Forumrunner

• Replies 226
  • Views 74.5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Ik heb de 3 eerste volumes. (1-6, 7-12, 13-18)

En is eigenlijk echt totaal geen moeilijk engels.

De echte boeken daarentegen wel.

9 t/m 16 zaten in één bundel, dus dat waren er wel degelijk 8 :puh:

Maar het Engels is prima te doen hoor. Als je de serie zonder ondertiteling kijkt moet het sowieso lukken, maar ook zonder dat eigenlijk wel. Het blijft een comic, dus met beeld en vrij korte zinnen en conversaties. Met een beetje algemene beheersing van de Engelse taal geen probleem ;)

Jij hebt de books denk ik, die zijn per 8.

Ik beheers het Engels goed, dus het mag geen probleem zijn, mooi. :)

Maarehh, ik wil wel eens een linkje zien van een boek die 8 comics bundelt? Ik vind ze namelijk niet. :puh:

Ik beheers het Engels goed, dus het mag geen probleem zijn, mooi. :)

Maarehh, ik wil wel eens een linkje zien van een boek die 8 comics bundelt? Ik vind ze namelijk niet. :puh:

NandroDavids bedoelt deze: compendium 1 en compendium 2. Daar zitten 1-48 en 49-96 in qua issues. 8 volumes per stuk dus.

Oooh, dat bedoelde hij dus. :puh: Ik had het over 1-6, dacht dat hij het over 1-8 heeft(de comics bundelen een of andere serie boekjes, Nandro bedoelde de comics op zich). Was de compendiums volledig vergeten, bedankt om ze te posten! Ik heb nu 1 tot 24 in het Nederlands, maar als ik tot 48 apart wil kopen in het Engels zijn de compendiums nog steeds goedkoper.. :bonk:

2 compendiums kopen en dan nog

http://www.bol.com/n...00000005545987/

en ik heb alles.. :) Jammer dat ik de Nederlandse versies heb gekocht, dat is 80 euro weggegooid geld door deze.. :-( Naja, de aankoop is nog niet voor meteen, eerst sparen. :)

Edit: En Volume 18 niet te vergeten, niet op bol.com verkrijgbaar.

Edited by MegaPilot

Edit: En Volume 18 niet te vergeten, niet op bol.com verkrijgbaar.

Releasedate van volume 18 is dan ook pas 18 juni 2013, dus niet alleen op bol.com niet verkrijgbaar.

Waar zitten jullie in de comics?

Ben net volume 3 begonnen. :puh:

• 2 weeks later...

Op Amazon kosten ze nog minder, denk ik...