Sammie_GTA Geplaatst: 13 september 2012 Rapport Geplaatst: 13 september 2012 (bewerkt) Ik heb dit topic gemaakt omdat ik er genoeg van begin te krijgen van het gezeur van Apple tegen Samsung. Hier kunnen jullie verder discussiëren over Apple en Samsung. Klik - Hoofdtopic iOS (Apple) Klik - Hoofdtopic Android (Vooral gebruikt door Samsung) Regels: Luister naar elkaar en heb respect voor andermans mening. Geef goede argumenten Beperk je tot het onderwerp van de discussie Herhaal niet steeds hetzelfde, en gebruik niet steeds dezelfde argumenten Geen ruzie maken, schelden, etc. Niet offtopic posten Indien er niet aan de regels word gehouden: Topic op slot Een warn Veel plezier. Bewerkt: 13 september 2012 door Sammie_GTA
Davedavy Geplaatst: 13 september 2012 Rapport Geplaatst: 13 september 2012 Jeuj ik begin, ik houd van Samsung telefoon's, andere van iPhone's. Zo is het nu eenmaal. Valt er nog meer te zeggen..?
MegaPilot Geplaatst: 13 september 2012 Rapport Geplaatst: 13 september 2012 (bewerkt) One X met 32 GB aan geheugen kost 200 euro minder dan de S3 met 32 GB hier in België. Ook al ga je voor de goedkoopste winkel, het verschil zal zeker 100 euro zijn tussen de twee. Mijn conclusie: de One X is zowat gelijk aan de S3 terwijl hij veel minder kost wat de S3 overpriced maakt. En dan verwijt men Apple van overpriced te zijn, de S3 is zowat gelijk aan de iPhone 5 qua prijs en specificaties. Daar erger ik me nogal aan. : Verder gebruik ik Android en iOS en vind ik iOS fijner werken, al is het perfecte OS een mix tussen de twee. En neen, zeggen dat 1 van de 2 beter is zou niet eerlijk zijn. Beide hebben hun pro's en con's! Bewerkt: 13 september 2012 door MegaPilot
Davedavy Geplaatst: 13 september 2012 Rapport Geplaatst: 13 september 2012 (bewerkt) Als met de prijs zit, jammer dan, het is zo. Wil jij een iPhone? Dan koop jij een iPhone en geen Samsung. Zo simpel is het Bewerkt: 13 september 2012 door Davedavy
Sublime Geplaatst: 13 september 2012 Rapport Geplaatst: 13 september 2012 Waarom worden er opeens zoveel topics aangemaakt? Nu kan ik mijn haat niet meer geconcentreerd houden
Megadreams Geplaatst: 13 september 2012 Rapport Geplaatst: 13 september 2012 Gelieve het hier wel even serieus te houden met degelijke argumenten. Ook vraag ik jullie om elkaar niet in de haren te vliegen en beleefd te blijven. Indien hier tegenin gegaan zal worden vliegt dit topic zo op slot. Wees gewaarschuwd! EDIT: En natuurlijk niet offtopic gaan zoals de heer Maikle hier boven mij.
Davedavy Geplaatst: 13 september 2012 Rapport Geplaatst: 13 september 2012 (bewerkt) @MP De S3 valt al te krijgen voor € 400 euro hoor! Bewerkt: 13 september 2012 door Davedavy
Sublime Geplaatst: 13 september 2012 Rapport Geplaatst: 13 september 2012 Gelieve het hier wel even serieus te houden met degelijke argumenten. Ook vraag ik jullie om elkaar niet in de haren te vliegen en beleefd te blijven. Indien hier tegenin gegaan zal worden vliegt dit topic zo op slot. Wees gewaarschuwd! EDIT: En natuurlijk niet offtopic gaan zoals de heer Maikle hier boven mij. Altijd al moeite gehad met regels Maarja, hoezo 400 euries? ik zie ze op tweakers alleen voor 500 >
Sammie_GTA Geplaatst: 13 september 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 13 september 2012 Gelieve het hier wel even serieus te houden met degelijke argumenten. Ook vraag ik jullie om elkaar niet in de haren te vliegen en beleefd te blijven. Indien hier tegenin gegaan zal worden vliegt dit topic zo op slot. Wees gewaarschuwd! EDIT: En natuurlijk niet offtopic gaan zoals de heer Maikle hier boven mij. Toegevoegd in de openingspost! Ontopic: Ik heb zelf een Samsung Galaxy Y en een Iphone4. Ik vind Android beter, omdat ik het soepeler vind werken dan iOS. Daarbij zijn de meeste apps die op iOS geld kosten op Android gratis. (Mijn gebruikservaring)
Davedavy Geplaatst: 13 september 2012 Rapport Geplaatst: 13 september 2012 Bij een goedkoop abonnement, en bijna iedereen wil wel internet met zo'n telefoon hoor.
Zombiespeed Geplaatst: 13 september 2012 Rapport Geplaatst: 13 september 2012 (bewerkt) Voor de Apple Fanboys die zeggen dat de S3 overpriced is en de One X hetzelfde is. De S3 heeft een stuk betere benchmarks dan de One X en een groter scherm. En meestal maakt de prijs niet uit sinds iedereen die dingen toch met abonnementen koopt. Nog een toevoeging tot dit plaatje : er is ook nog een grote kans dat het hier om de Amerikaanse S3 gaat die een Dualcore heeft. Bewerkt: 13 september 2012 door Zombiespeed
Flitskikker Geplaatst: 13 september 2012 Rapport Geplaatst: 13 september 2012 De ervaring leert dat dit soort topics altijd volledig uit de hand zal lopen. Om deze reden en het feit dat dit topic zonder toestemming is geopend, sluit ik het topic bij dezen.
Recommended Posts