Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Gta SA WERKT NIET!

Beste gta fans :D,

Heb net GTA SA gekocht heb meteen geinstalleerd toen hij aan het installeren was liep mijn PC vast (doet hij vaker).Nu als ik mijn disc start kan ik hem niet installeren er staat Zo dat balkje waar je GTA kan starten, ik klik daar op maar er komt niks...Nu wil ik graag heel gta eraf gooien en hem opnieuw installeren...Ik heb wel een half geïnstalleerde gta SA op mijn bureaublad...Ik heb een windows 7 pc (home premium) 64 bit...

Ik hoop dat iemand mij kan helpen want het is echt frustrerend...

Alvast bedankt!!

Featured Replies

Waarom heb je dit hier gezet? Echt, wat was jouw intentie om het in DIT subforum te zetten?

>>> Door Thundercover: Rapport is genoeg, je hoeft niet ook nog eens hier te reageren. Bij deze topic dus verplaatst naar het GTA: San Andreas forum.<<<

Edited by Thundercover

• Author

Sorry hiervoor...

Maar is er echt niemand die mij kan helpen?

Verwijder GTA San Andreas eens via Configuratiescherm » Alle Configuratiescherm-onderdelen » Programma's en onderdelen.

• Author

Het probleem is dat hij daar niet bij staat...

Is deze map er wel?: C:\Program Files (x86)\Rockstar Games\GTA San Andreas

Als dat niet zo is dan is Gta sa ook niet geïnstalleerd

En als het lukt om hem opnieuw te installeren, maak er dan een screen van want dan weten wij wat meer :)

Edited by nyltje

• Author

Die map is er wel...Als je een screen nodig hebt zeg je maar van wat en ik maakt er 1 :D

Verwijder alle bestanden en installeer Gta Sa opnieuw. Als hij dan een fout geeft maak dan een screen en upload die dan hier :)

• Author

Verwijder alle bestanden en installeer Gta Sa opnieuw. Als hij dan een fout geeft maak dan een screen en upload die dan hier :)

Welke bestanden alleen uit die map of wat nog meer?

De hele map die je daar ziet, verwijderen. (Niet heel Program Files :7 maar heel "C:\Program Files (x86)\Rockstar Games\GTA San Andreas" )

• Author

Soms is er nog een klein probleempje en dan wil mijn disc niet starten...

Zie je de disc ook niet bij computer? Als je hem NIET ziet dan kan het zijn dat er wat krasjes op zitten.

• Author

Soms zie ik hem soms niet...Hoe kunnen er krasjes opzitten als hij pas nieuw is? Owwja heb die map uit de mar Rockstar games verwijderd (nog niet uit prullenbak) heb mijn disc gestart maar ik kan niet opnieuw SA installeren...

Kan het niet zo zijn dat je disk drive gewoon een beetje stuk is als je hem soms niet ziet en soms wel ?

Dat komt doordat er nog mogelijk registervermeldingen (zo wordt o.a. bijgehouden wat geïnstalleerd is) achtergebleven zijn. Probeer eens de restanten met een programma als Revo Uninstaller te verwijderen (ik meende dat CCleaner dit ook kon).

Je zegt dat je hem niet opnieuw kan installeren. Waarom kan dat niet, wat zie je?