Jump to content
Joriz

Nieuwe GTA5 trailer komt er (later) aan!


Ja we blijven doorstomen met nieuws want Rockstar Games heeft zojuist in een reactie op hun eigen website kenbaar gemaakt dat ze hard werken aan de tweede trailer van Grand Theft Auto V. MAAR: De schade door orkaan Sandy blijkt steeds groter te zijn, want Rockstar Games geeft in het bericht aan nog steeds geen stroom te hebben op hun kantoor in New York nadat zondagavond o.a. het

. We moeten dus waarschijnlijk langer wachten dan eerst gepland, al komt er dus een tweede trailer smile3.gif

gallery_1_5_42569.jpg

Ondertussen kunnen we ons gelukkig vergapen aan nieuwe Grand Theft Auto V artwork in HD.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Erg goed nieuws. Ik ben benieuwd wat we deze keer te zien krijgen. :klap:

Hopelijk krijgen ze morgen de gelegenheid om alsnog de trailer online te plaatsen (één jaar later sinds de eerste trailer). Ik vind het alleen een beetje vreemd dat ze hem niet hebben aangekondigd met een nieuwsbericht (zal waarschijnlijk nog wel komen). Meestal doen ze dat toch ruim van te voren. Ik neem wel aan dat hij voor 8 november online staan. Ik denk dat Rockstar Games niet alle nieuwtjes aan GameInformer wilt geven.

Laat het nieuws bij Rockstar Games maar eens naar buiten stromen... :clown:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Vind dat toch een beetje een raar bericht. Rockstar North zit toch in Engeland? Ik neem dan toch aan dat zij een trailer maken en niet het kantoor in New York?

Rockstar North zit in Edinburgh (Schotland), maar alle PR en marketing mensen zitten zo'n beetje in New York in het hoofkantoor van Rockstar Games. Daarnaast worden ook alle trailers/screenshots gemaakt door mensen bij Rockstar Games in New York. Ook bijvoorbeeld Dan Houser & Sam Houser (de bazen van R*) en Lazlow Jones (verantwoordelijk voor radio/muziek/audio in GTA) werken vanuit New York.

Daarom zal het werk qua marketing wel redelijk stil hebben gelegen deze week.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

De vulkaan wordt langzaam wakker. Bereid je voor op de uitbarsting!

Ik kan niet meer wachten tot ik het spel in mijn PS3 heb. Het liefst zou ik geen materiaal meer bekijken van tevoren maar het is zo moeilijk om niet te kijken.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Daarom zal het werk qua marketing wel redelijk stil hebben gelegen deze week.

Aan de 'gelekte' afbeeldingen te zien zijn ze juist bezig met marketing. Al het promotiemateriaal word al druk verspreid zo te zien.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ergens is dit oud nieuws, want we weten al een aantal maanden dat ze aan een tweede trailer aan het werken zijn, maar toch denk ik wel dat het goed zou kunnen dat de trailer voor ergens in november of december geplant staat. Hopen dus dat de 'aangerichte schade' in NY snel herstelt wordt. :(

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Kate Upton is wel een geile meid zeg.

Nou nou toch MegaPilot.. :sst: (Je hebt wel gelijk hoor)

Jammer dat de trailer er misschien niet nog deze week of misschien zelfs volgende week nog niets is, maar we weten dat hij er nu snel aan zit te komen, en dat is voor mij al genoeg waard na een hele lange tijd zonder iets.

Laat alles maar los R*!

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...