Jump to content
Geplaatst:
comment_1978820

gallery_1_5_141161.jpg

Vorige week donderdag werd aangekondigd dat, vanwege de orkaan Sandy, de trailer van GTA V vertraging heeft opgelopen. Nu kondigt Rockstar Games aan dat de nieuwe GTA V trailer op 14 november om 17:00 Nederlandse tijd zal komen!

Nog eventjes geduld dus, en dan kunnen er weer volop analyses plaatsvinden. Wil je zelf meepraten over GTAV dan ben je welkom in het GTA5 forum!

• Reacties 89
  • Bezichtigingen 10.2k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1981438

Ik zal er zijn. De vorige keer was ik weg, maar deze keer zou ik thuis moeten zijn op dat ogenblik. Dan moet je rekenen dat R* plat gaat liggen, dus kom ik meteen naar hier.

Geplaatst:
comment_1981463

(Trouwens, mag de titel van dit topic worden geüpdate? :puh:)

Alles zo naar wens, mijnheer? ;)

Voortreffelijk, mevrouw! :D

Gaan we dat tegelijk record verbreken?! :D

Hopelijk! Laatste keer was in september 2009. Wat was er toen voor speciaals?

Bewerkt: door SpacyColours

Geplaatst:
comment_1981472

(Trouwens, mag de titel van dit topic worden geüpdate? :puh:)

Alles zo naar wens, mijnheer? ;)

Voortreffelijk, mevrouw! :D

Gaan we dat tegelijk record verbreken?! :D

Hopelijk! Laatste keer was in september 2009. Wat was er toen voor speciaals?

Hoeveel waren er toen eigenlijk? Wellicht had het met GTA TBoGT te maken?

Geplaatst:
comment_1981536

Vermoed dat het toen een aanval was van de één of de ander. Het was een doodnormale dag toen. puh2.gif Al scheelde dat niet veel van de trailer-release van GTA IV.

Het was wel de eerste vrijdag van het nieuwe schooljaar in België toen. :7

Geplaatst:
comment_1981554

verkeerd in mijn rooster gekeken, ik ben mooi om 15:45 klaar met school.

dan ben ik om 16:00 uur thuis, heb ik nog genoeg tijd om popcorn te maken en mijn vingers warm te maken voor het vele typen :D

Geplaatst:
comment_1981602

Vermoed dat het toen een aanval was van de één of de ander. Het was een doodnormale dag toen. puh2.gif Al scheelde dat niet veel van de trailer-release van GTA IV.

Er was toen meen ik ook een 'bijeenkomst' georganiseerd om het aantal mensen online record te verbreken. Het forum ging toen offline omdat tientallen mensen massaal op de F5 knop aan het rammen waren, en dus faalden met hun record poging. En dan iets later gebeurde het wat Dutchy hierboven beschrijft.

Ik heb deze week overigens nog vrij. Dus ik ben er ook gelijk bij.

Bewerkt: door .Whoopdidoo.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.