Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

GTA SA naar de PS3

Na 7,5 jaar eindelijk weer eens een nieuwsbericht over GTA San Andreas! Vanaf morgen (of net vandaag: 11 december 2012) is GTA San Andreas voor de Playstation 3 te downloaden van de PSN Store.

Op de Newswire van Rockstar kan je zien wanneer hij werkelijk beschikbaar is.

gallery_1_5_53809.jpg

Bron

Natuurlijk kunnen jullie nog altijd, zelfs na 7,5 jaar, terecht in het GTA San Andreas-subforum.

• Replies 36
  • Views 10.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Awesome! Alleen ga ik 's even checken of mijn PS2-versie van SA kan draaien op mijn PS3..

Maar altijd leuk zo'n "heruitgave" ;d

En hier ook nog eens geld voor vragen? Sjonge jonge, uitmelking ten top bij Rockstar tegenwoordig..

Nee MegaPilot, ze gaan die exemplaren gratis weggeven door middel van een grote "OP = OP"-reclamestunt in hun garage.

Ik heb de afgelopen jaren wel eens vaker de vraag gelezen of je San Andreas (of Vice City) ook op de PS3 kunt spelen als je het PS2-schijfje hebt. Nu was dat natuurlijk altijd een grote domper om te zeggen dat dat enkel mogelijk was bij een paar types PS3. Maar nu is er dus een alternatief, het kost uiteraard wel iets, maar evengoed.

Uiteraard kun je wel op een manier van uitmelking praten, maar zolang ze ze niet verkopen via een groot neon-bord met daar op "NEW SAN ANDREAS FOR PS3" is het mij eender.

Eerst had ik SA gedownload voor de Xbox 360. Daarop vond ik de besturing nogal lastig. Toen kocht ik 'm voor de PC, dat speelde heerlijk. Ik ga 'm nu niet voor de PS3 aanschaffen, dat is een beetje teveel van het goede. Maar voor wie 'm nog niet heeft en wel een PS3 bezit, wil ik toch zeggen dat je deze kans niet moet laten liggen.

Ligt het aan mij of is hij er nog niet in de PSN store? :puh:

- Nevermind, ik heb gelezen dat hij morgen te downloaden is voor €14,99..

R* K46 minutes ago Reply

@BigBoyBoris Prices are as follows: $14.99 / €14.99 / $23.95 AUD / £11.99

The game will launch at the same time as Sony publishes the PS Store update, which is under their control and happens Tuesday afternoon in the US and on Wednesday in Europe.

Edited by FireFighter

Ja, ze melken het een beetje uit. Maar niemand heeft er last van, als mensen er plezier aan kunnen beleven is er niks mis mee. Ik ga deze niet kopen. Heb Grand Theft Auto San Andreas al op de PC en ik speel meestal alleen maar SAMP, en je kan geen SAMP spelen op de PS3.

Het is uitmelken, maar dat is wat mij betreft geen probleem.

Lekker SA spelen voor de PS3 spelers dus.

• Author

Vind het niet echt uitmelken... Ik had geen versie van SA voor op de PS2, dus zou ik nu gratis PS3 versie moeten krijgen?

De prijs is -as usual- wel weer afzetterij m.b.t. wisselkoersen. 14,99€ en 14,99$ > eigenlijk zou het €11,50 moeten zijn.

Ik ga hem, als hij een beetje fatsoenlijke graphics heeft (niet zo teleurstellend als wat ik gehoord heb over ervaringen met GTA III op PS3), wel kopen. Vind het wel nogal veel, maar het gaat er meer om dat ik hem überhaupt kan kopen. Eerst weer geld op PSN zetten met iDeal/PayPal. :puh:

Vind het niet echt uitmelken... Ik had geen versie van SA voor op de PS2, dus zou ik nu gratis PS3 versie moeten krijgen?

De prijs is -as usual- wel weer afzetterij m.b.t. wisselkoersen. 14,99€ en 14,99$ > eigenlijk zou het €11,50 moeten zijn.

Het is uitmelken voor de gene die hem al eens eerder voor de PS2 heeft gekocht.

Daarnaast vindt ik €14,99 te duur, in de winkel heb je hem soms al voor €5,00.

• Author

Ja, maar wat zie je als alternatief? Helemaal niet uitbrengen? Voor iedereen gratis maken (:7)?

Ik zeg verplichte ombouw van PS2 naar PS3 vergoeden, be-spot-te-lijk dit.

Ik zeg verplichte ombouw van PS2 naar PS3 vergoeden, be-spot-te-lijk dit.

En dan ook meteen een gratis PS3 voor een vriend erbij vergoeden :7

Ja, maar wat zie je als alternatief? Helemaal niet uitbrengen? Voor iedereen gratis maken (emo.gif)?

Het alernatief is de game goedkoper maken, het zal vast krenterig klinken, maar 7,50 lijkt mij eerder een gepast prijs voor een game van 7,5 jaar oud.

Edited by xoex23

Ik vind de prijs trouwens inderdaad ook veel te hoog. Grand Theft Auto San Andreas kan ik tegenwoordig voor ongeveer tien euro kopen, en dan krijg ik er nog tenminste nog een hoesje bij. (PC versie)