Jump to content

[GFX] GSC 2012 Stemtopic - Finaleronde


-Matthijs-

Recommended Posts

Graphics Signature Contest 2012



Stemtopic - Finaleronde

Down to the finals... Helaas moet ik de eindronde aan me voorbij laten gaan. Ik ben er niet in geslaagd om binnen de deadline een waardige signature te maken. Kai-Shockwave en Gta Ripper zullen dus onderling gaan uitvechten wie de beste signaturemaker is! Stemmen kan t/m 9 januari!



Naam: Gta Ripper

Programma: Adobe Photoshop CS6

Signature:

BLOCKING_zpsfd4e4ebe.png

Naam: Kai-Shockwave

Programma: Adobe Photoshop CS6

Signature:

SG2012-KaiShockWave03.png

Stemmen doe je door een top-3 samen te stellen van de (in jouw ogen) mooiste signatures! Neem de onderstaande code over en vul je favorieten in. Je mening onderbouwen mag, maar hoeft niet. Heel veel succes jongens!


[b]#1[/b] - Piet (2 punten)
[b]#2[/b] - Klaas (1 punt)

Link to comment
Delen op andere websites

#1 - Kai-Shockwave

#2 - GTA Ripper

Ik ga voor de singature van Kai-Shockwave, in mijn ogen is de rechterkant van de singature van gta ripper te donker, waardoor ik de tekst moeilijk kan lezen.

Ik weet niet of het bloed van de haai al in de render zat, want dat vind ik niet heel realistisch.

Ondanks deze 2 punten, 2 geweldige singatures, keep up the good work!

Bewerkt: door xoex23
Link to comment
Delen op andere websites

#1 - Gta Ripper (2 punten)

#2 - Kai-Shockwave (1 punt)

Altijd een fan geweest van Gta Ripper, hoe hij elke keer maar weer die signatures in elkaar pleurt. Fantastisch, maar ook zeker complimenten voor Kai.

Link to comment
Delen op andere websites

#1 - Kai-Schockwave (2 punten) Die zijkant vind ik cool gedaan zo lijkt het echter, en dat bloed, en natuurlijk Gta V. :puh:

#2 - Gta Ripper (1 punt) Vind ik mooi ik vind die donkere kant en die lichte kant ook mooi, maar die tekst, dat vind ik niet mooi. Ik denk als de tekst weg was dat je mijn 2 punten gekregen had.

Link to comment
Delen op andere websites

#1 - Gta Ripper (2 punten)

#2 - Kai-ShockWave (1 punt)

Ooh, ik vind ze allebei prachtig en zeer geslaagd, Kai's signature heeft zo'n dynamische en organische sfeer rond zich hangen, maar het contrast in Ripper's sig vind ik zelf toch beter en kan ik me meer in inleven, dus Ripper wint deze. Prachtig werk jongens! :D

Link to comment
Delen op andere websites

#1 - Kai-ShockWave (2 punten)

#2 - Gta Ripper (1 punt)

Ik vind Kai beter omdat hij een (naar mijn mening) een leuker thema heeft, en het leuk heeft afgewerkt met dat effect van het water en de zijkanten. Gta Ripper heeft ook super werk geleverd, complimenten!

Link to comment
Delen op andere websites

#1 - Gta Ripper (2 punten)

#2 - Kai-Shockwave (1 punt)

Ik vind de signature van Gta-Ripper echt geniaal gemaakt, en (een van) de beste signature op dit forum in de laatste paar maanden. Bijna alles klopt er aan. De tekst is misschien een beetje ongemakkelijk geplaatst, en had in mijn opzicht beter weggelaten kunnen worden, maar daarbuiten is het echt een meesterwerk!

De signature van Kai-Shockwave is ook mooi, maar ik vind hem niet echt heel speciaal, behalve de border dan. Want dat de rand zo schuin staat geeft een mooi effect mee aan het water. Het 'V' logo had ook wel weg mogen, want ik zie niet echt wat die verder toevoegt aan de signature. Hij is ook mooi, maar minder dan die van Gta-Ripper.

Link to comment
Delen op andere websites

#1 - Gta Ripper

#2 - Kai-Shockwave

Gta Ripper: leuk idee om op die manier met het licht te spelen en de uitvoering vind ik er ook keurig uitzien. De donkere kant is naar mijn mening wel erg donker, maar misschien heeft dat ook wel iets (daar ben ik voor mezelf nog niet helemaal uit :puh: ).

Kai-Shockwave: ik hou wel van signature's waarbij er geen duidelijke rand is, zoals deze van jou. Naar mij mening had je dat accent van 'geen randen' nog net wat meer uit kunnen werken, nu vind ik 't net iets te weinig naar voren komen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...