Het anoniem blijven van deelnemers battles. 16 leden hebben gestemd
-
1. Is het idee dat in de OP is beschreven een goed idee?
-
Ja, ik denk dat dit battles ten goede zou doen.15
-
Nee, ik vind het een slecht idee.0
-
Anders, namelijk1
-
Log in of registreer om te stemmen in deze peiling.
Featured Replies
Recent actief 0
- Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
Hallo mede-GTAForummers,
Ik zat net te denken. Is het misschien niet wat slimmer als we met battles niet de forumnamen achter de signatures zetten die worden ingezonden, maar de designer geheim houden. Bijv.: Kees daagt Piet uit voor een battle, en Piet accepteert. Het topic wordt Kees vs. Piet genoemd. Het verschil met het oude systeem is nu, dat de signatures van elke designer worden verstuurd naar een moderator van het Graphics Forum, in dit geval .Levi. of -Matthijs-. Vervolgens post een van deze twee in het battle topic, wat er als volgt uit kan gaan zien:
Zoals je ziet kan je niet zien wie van de twee deelnemers welke signature heeft gemaakt.
Ik heb het gevoel dat deze ''anonimiteit'' kan zorgen voor wat subjectiever stemgedrag, ik heb namelijk met veel designs het gevoel dat er sprake is van vriendjespolitiek of soms zelfs crewlikken. Ook denk ik dat het de battle wat spannender kan maken, je weet namelijk niet wie voor staat of wie achter staat, signature 1 of signature 2, wat er weer voor zorgt dat leden het Graphics forum wat nauwer in de gaten gaan houden. Misschien is het zelfs een impuls voor mensen om meer battles aan te maken.
Wat denkt iedereen hier over? Is dit een goed idee, of juist een slecht idee? Zijn er dingen die beter kunnen aan dit idee? Brand maar los!