Geplaatst: 5 januari 201312 jaren comment_2001576 Beste gf.nl heb een nieuwe laptop met win7 nu ben ik erachter gekomen dat ik een shared video card heb. Kleine Apdapter informatie statistiek : Totaal grafisch geheugen : 1309 MB Toegewezen videogeheugen 64 MB Gedeelde systeemgeheugen 1245. Is dit het zelfde verhaal als m'n vorige laptop of is het dit keer anders. Op google heb ik al gezocht en daar vind ik alleen dingen over dingen in me bios wijzigen heel vaag? >>> Door Svenie: Topic verplaatst naar Hardware.<<<
Geplaatst: 7 januari 201312 jaren comment_2002490 Ja daarom zeg ik ook dat het een aanrader is om geheugen toe te voegen. Zoals gezegt gaat de laptop als het geheugen tekort komt dit via een zogenoemde pagefile van de harde schijf afhalen als virtueel geheugen, erg leuk als je geheugen tekort komt op het moment, maar minder leuk voor de computerprestaties.
Beste gf.nl heb een nieuwe laptop met win7 nu ben ik erachter gekomen dat ik een shared video card heb.
Kleine Apdapter informatie statistiek :
Totaal grafisch geheugen : 1309 MB
Toegewezen videogeheugen 64 MB
Gedeelde systeemgeheugen 1245.
Is dit het zelfde verhaal als m'n vorige laptop of is het dit keer anders.
Op google heb ik al gezocht en daar vind ik alleen dingen over dingen in me bios wijzigen heel vaag?
>>> Door Svenie: Topic verplaatst naar Hardware.<<<