Jump to content

[Wens] Special Edition


TalkingPear

Recommended Posts

Zoals bij vele games zal er bij Grand Theft Auto V waarschijnlijk een special edition komen. Grand Theft Auto IV had die namelijk ook. Nou is mijn vraag, wat wil jij dat die special edition bevat? En hoeveel wil jij er maximaal voor betalen?

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 58
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • TalkingPear

    9

  • Phoenyxar

    5

  • Tommie59

    5

  • GrandTheftHaye

    5

Het maakt mij eerlijk gezegd niet heel veel uit, ik ga die waarschijnlijk toch niet kopen

Maar kijkend naar de special edition van IV, lijkt zo'n boek met artwork mij best leuk. Ook zou het leuk zijn om een poster/ een map van de wereld in de special edition te hebben, en iets van een goodie-pack.

Bewerkt: door Foreigner97
Link to comment
Delen op andere websites

Het maakt mij eerlijk gezegd niet heel veel uit, ik ga die waarschijnlijk toch niet kopen

Maar kijkend naar de special edition van IV, lijkt zo'n boek met artwork mij best leuk. Ook zou het leuk zijn om een poster/ een map van de wereld in de special edition te hebben, en iets van een goodie-pack.

Map van de wereld zal wel bij de normale editie zitten verwacht ik, dat is in het verleden ook altijd het geval geweest.

Link to comment
Delen op andere websites

Het maakt mij eerlijk gezegd niet heel veel uit, ik ga die waarschijnlijk toch niet kopen

Maar kijkend naar de special edition van IV, lijkt zo'n boek met artwork mij best leuk. Ook zou het leuk zijn om een poster/ een map van de wereld in de special edition te hebben, en iets van een goodie-pack.

Map van de wereld zal wel bij de normale editie zitten verwacht ik, dat is in het verleden ook altijd het geval geweest.

Zou stom zijn als dat nu niet zo zou zijn. Maar het zou best kunnen dat de special edition ook nog een andere poster extra krijgt.

Link to comment
Delen op andere websites

Misschien zit er wel een klein kluisje bij, aangezien de hele game over bankovervallen draait.

Hadden ze ook niet zoiets bij GTA IV?

Klopt, maar ik vind het meer bij deze game passen. En het was ook niet echt een kluis, meer een klein doosje dat je op slot kon doen.

Link to comment
Delen op andere websites

Als de special edition leuke ingame extra's bevat zoals bijvoorbeeld extra (zij)missies of wagens die dan later onder de vorm van DLC zouden verschijnen dan zou ik de special edition nog wel kopen. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...