Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

[Wens] Special Edition

Zoals bij vele games zal er bij Grand Theft Auto V waarschijnlijk een special edition komen. Grand Theft Auto IV had die namelijk ook. Nou is mijn vraag, wat wil jij dat die special edition bevat? En hoeveel wil jij er maximaal voor betalen?

• Replies 58
  • Views 4.7k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Posted Images

Featured Replies

Het maakt mij eerlijk gezegd niet heel veel uit, ik ga die waarschijnlijk toch niet kopen

Maar kijkend naar de special edition van IV, lijkt zo'n boek met artwork mij best leuk. Ook zou het leuk zijn om een poster/ een map van de wereld in de special edition te hebben, en iets van een goodie-pack.

Edited by Foreigner97

Ik zou het wel halen en max 100 eur de voor betalen

ik zou overwegen hem te halen als ie niet super duur is, mischien zitten er wel blauwdrukken van de verschillende banken in met inbraak plannen die je ingame uitvoert.

Het maakt mij eerlijk gezegd niet heel veel uit, ik ga die waarschijnlijk toch niet kopen

Maar kijkend naar de special edition van IV, lijkt zo'n boek met artwork mij best leuk. Ook zou het leuk zijn om een poster/ een map van de wereld in de special edition te hebben, en iets van een goodie-pack.

Map van de wereld zal wel bij de normale editie zitten verwacht ik, dat is in het verleden ook altijd het geval geweest.

• Author

Map van de wereld zal wel bij de normale editie zitten verwacht ik, dat is in het verleden ook altijd het geval geweest.

Zou stom zijn als dat nu niet zo zou zijn. Maar het zou best kunnen dat de special edition ook nog een andere poster extra krijgt.

Ja ik denk ook iets in die trend, met een opgefleurd doosje en nog wat goodiezooi :puh:

• Author

Misschien zit er wel een klein kluisje bij, aangezien de hele game over bankovervallen draait.

Misschien zit er wel een klein kluisje bij, aangezien de hele game over bankovervallen draait.

Hadden ze ook niet zoiets bij GTA IV?

• Author

Hadden ze ook niet zoiets bij GTA IV?

Klopt, maar ik vind het meer bij deze game passen. En het was ook niet echt een kluis, meer een klein doosje dat je op slot kon doen.

Ik zou er maximaal €0 voor betalen. Ik heb niet zo'n behoefte aan extra goodies bij een game, het is uiteindelijk de game zelf waarmee je jezelf bezighoudt ;)

Ik wil gewoon Gta V, verder niks.

Ik koop wel de special edition, gewoon voor de verzameling. Heb nog nooit een special edition gekocht, en de 1e keer moet toch komen ;)

Als de special edition leuke ingame extra's bevat zoals bijvoorbeeld extra (zij)missies of wagens die dan later onder de vorm van DLC zouden verschijnen dan zou ik de special edition nog wel kopen. :puh:

als R* ingame shit er in gaat pleuren zoals extra missies bij de special edition vind ik dat echt lame... liever gewoon goodies en posters.