Jump to content
Joriz

Patrick Brown blijft creatief met GTA5 bezig!


Grand Theft Auto fan Patrick Brown blijft creatief bezig. Hij heeft namelijk alweer een zeer mooie fanart gemaakt van de hoofdpersonages van Grand Theft Auto V. Deze keer is Chop, de hond van Franklin, ook in het meesterwerk te bewonderen.

med_gallery_1_5_272444.jpg

Bron: Patrick Brown DeviantArt via GTAGaming.com

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Mooi gedaan weer! Hoewel ik die hond eerlijk gezegd wat raar uit vind zien. Maar verder een mooi stukje kunstwerk. Ik dacht trouwens in eerste oogopslag dat die middelste CJ was :puh: maar dat komt denk ik door die witte tanktop. Is dat trouwens een Hydra daar in de lucht boven Franklin en Michael? Of gewoon een vliegtuig? Mooi gemaakt!

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Nice! Die Michael lijkt hier echt gewoon een iets andere versie van Tommy Vercetti, vind ik :puh:

Die hond lijkt er inderdaad niet helemaal lekker uit te zien, maar verder een schitterend artwork. Ook zo'n detail als de Hydra (toch?) maakt het helemaal af :)

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Shit, dacht dat R* nieuwe plaatjes of nieuwe info heeft bekend gemaakt.

Maar het bleek de bekende artiest Patrick Brown te zijn. Hij kan echt goed tekenen!

Hij moet maar eens bij R* gaan solliciteren! Verder ziet de hond er, em, achterlijk en hondsdol uit.

Bewerkt: door Blue_V

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...