Jump to content
Geplaatst:
comment_2006983

In dit Praat- & Overlegtopic kunnen alle opdrachten worden nabesproken, gereageerd worden op (uitslagen van) Mol-tests, enzovoort. Posts die over opdrachten gaan die nog bezig zijn horen uiteraard in het topic van die opdracht.

Regels:

• Alleen deelnemers van WidM mogen hier posten.
  • Zorg dat je met je posts hier het spel niet verpest. Een kleine uitspraak kan al grootstrekkende gevolgen hebben. De organisatie heeft het recht om posts te verwijderen indien zij dit nodig acht.
  • De normale forumregels zijn uiteraard ook van kracht.
  • Reacties 491
  • Bezichtigingen 23.5k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_2012445

De uitslag staat, dit had ik niet verwacht... Je was een fijne en verdachte medekandidaat, naar mijn mening het spel prima gespeeld. Vreemd gevoel dat je eruit ligt. :(

Omdat een moment als dit toch altijd weer een vreemd en emotioneel gevoel meebrengt:

Bewerkt: door Die Hard

Geplaatst:
comment_2012459

VWO-er leek me een kandidaat die zich op de achtergrond hield, maar het spelletje wel heel goed doorhad. Blijkbaar zat 'ie toch in de verkeerde richting. Bedankt voor je deelname man. :tu:

Geplaatst:
comment_2012539

VWO-er leek me een kandidaat die zich op de achtergrond hield, maar het spelletje wel heel goed doorhad. Blijkbaar zat 'ie toch in de verkeerde richting. Bedankt voor je deelname man. :tu:

Zo zou ik hem ook omschrijven.

Zouden we nog een opdracht krijgen vandaag of zal het morgen worden? Ben benieuwd.

Geplaatst:
comment_2013223

Huishoudelijke mededeling

Jullie wachten natuurlijk al een tijdje op de tweede opdracht van deze week, en die gaat er komen. Morgenavond om 22.00 uur om precies te zijn, dan gaat de hoofdopdracht van deze week van start.

Er staat wat spectaculairs te gebeuren, want dat paintballen van vorige week was natuurlijk niet voor niets. Dus wees voorbereid!

Geplaatst:
comment_2013426

Dit postte $NeoSyp$ een paar uur geleden.

Hmm, misschien een bank overvallen in San Fierro als opwarmertje voor GTA V? Ben in ieder geval benieuwd!

Dit is de opdracht, net bekendgemaakt:

[...]Jullie gaan dus een bank proberen te overvallen, en wel die van San Fierro[...]

Voorkennis of interactief meegedacht door de organisatie?

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.