Skip to content
Bekijk in de app

Een betere weg om onze GTA community te volgen. Leer meer.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

Een volledig scherm app op het beginscherm inclusief notificaties, badges en meer.

Om deze app op je iPhone en iPad te installeren
  1. Druk op het icoon in Safari
  2. Scroll in het menu en druk op Zet op beginscherm.
  3. Druk op Voeg toe rechts bovenaan.
Om deze app op je Android toe te voegen
  1. Druk op het 3-punten menu (⋮) rechts bovenaan in de browser.
  2. Druk op Toevoegen aan beginscherm of Installeer app.
  3. Druk op Toevoegen om te bevestigen.

[WidM] Praat- & Overlegtopic

Geplaatst:

In dit Praat- & Overlegtopic kunnen alle opdrachten worden nabesproken, gereageerd worden op (uitslagen van) Mol-tests, enzovoort. Posts die over opdrachten gaan die nog bezig zijn horen uiteraard in het topic van die opdracht.

Regels:

• Alleen deelnemers van WidM mogen hier posten.
  • Zorg dat je met je posts hier het spel niet verpest. Een kleine uitspraak kan al grootstrekkende gevolgen hebben. De organisatie heeft het recht om posts te verwijderen indien zij dit nodig acht.
  • De normale forumregels zijn uiteraard ook van kracht.
  • Reacties 491
  • Bezichtigingen 25.6k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Populairste bijdragers

Featured Replies

Geplaatst:

Ow, daar is het al te laat voor.

Geplaatst:

Kloep is al zover heen dat hij een groter ego heeft dan NandroDavids. Niet meer te redden die jongen...

Geplaatst:

Kloep is al zover heen dat hij een groter ego heeft dan NandroDavids. Niet meer te redden die jongen...

Niet overdrijven..

Geplaatst:

De test gaat nu nog maar tussen vijf personen he... Acht kandidaten, waarvan er twee een Vrijstelling hebben en één de Mol is. Je hebt nu al een kans van 20% dat je eruit vliegt.

Geplaatst:

Echt een zeer pittige moltest, de moeilijkste tot noch toe. En als je dan bedenkt dat je dan ook zeer weinig kans hebt om door te gaan, maakt het je toch best zenuwachtig.

Geplaatst:

De mol kan natuurlijk ook een vrijstelling hebben.

Dat is waar, slipped my mind. :)

Geplaatst:

Als de mol een vrijstelling heeft, daalt de kans om eruit te liggen tot 16,67%, dat is een daling van maar liefst 3,33%!!!!!

Geplaatst:

Als de mol een vrijstelling heeft, daalt de kans om eruit te liggen tot 16,67%, dat is een daling van maar liefst 3,33%!!!!!

OMG! YOU GOT TO BE KIDDING ME! This makes my day.

Het is wel lang wachten op de uitslag zeg, van mij had 'ie ook wel vanavond na twaalven mogen komen. :)

Geplaatst:

Van mij ook. Denk dat de meesten onder ons het wel al doorgestuurd hebben. Dan hebben ze nog een dag extra voor opdrachten te doen.

Maar natuurlijk weten niet-deelnemers dan meteen wie de Mol al niet is en kunnen ze daar rekening mee houden als ze insturen. Alleen, naar wat ik ervan begrepen heb, zendt echt niemand in voor dat :puh:

Geplaatst:

Ik nog niet, straks als ik thuis ben ff mn molboekje aanvullen..^^

Geplaatst:

Het is wel lang wachten op de uitslag zeg, van mij had 'ie ook wel vanavond na twaalven mogen komen. :)

Van mij ook. Denk dat de meesten onder ons het wel al doorgestuurd hebben. Dan hebben ze nog een dag extra voor opdrachten te doen.

Te flauw, kon het gewoon niét weerstaan..:$

Geplaatst:

Ik heb mijn lijstje nu ook ingevuld. Met de nodige twijfel, maar ik ben ervan overtuigd dat mijn testresultaat goed genoeg is voor de volgende ronde. We zullen zien. :sigaar:

Geplaatst:

Ik heb de test ook gemaakt. :D

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

Account

Navigatie

Zoeken

Zoeken

Configureer push berichten

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.