Jump to content
Geplaatst:
comment_2006983

In dit Praat- & Overlegtopic kunnen alle opdrachten worden nabesproken, gereageerd worden op (uitslagen van) Mol-tests, enzovoort. Posts die over opdrachten gaan die nog bezig zijn horen uiteraard in het topic van die opdracht.

Regels:

• Alleen deelnemers van WidM mogen hier posten.
  • Zorg dat je met je posts hier het spel niet verpest. Een kleine uitspraak kan al grootstrekkende gevolgen hebben. De organisatie heeft het recht om posts te verwijderen indien zij dit nodig acht.
  • De normale forumregels zijn uiteraard ook van kracht.
  • Reacties 491
  • Bezichtigingen 23.5k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_2014999

Ben benieuwd naar de uitslag, denk niet dat we veel geld zullen winnen. :(

@ hieronder: Mijn excuses, wist niet dat het zo strikt was.

Bewerkt: door MegaPilot

Geplaatst:
comment_2015001

De opdracht doet me denken aan de laatste aflevering van de tv-variant. Mooi bedacht wel, kunnen interessante dingen uitkomen.

Ben benieuwd naar de uitslag, denk niet dat we veel geld zullen winnen. :(

Totdat dit topic open is, is praten over deze opdracht uitdrukkelijk verboden. Dat mag dus ook niet in het Praat- & Overlegtopic.

Geplaatst:
comment_2015017

Dat is inderdaad wel vreselijk strikt. Het is niet dat ik zeg dat ik weet dat Pwned in zijn laatste vraag op...

Ow, wacht, daar praat ik bijna mijn mond voorbij :7

Niet boos worden trouwens :sst::blauw:

Bewerkt: door thebig

Geplaatst:
comment_2015365

Hoofdpost licht aangepast:

In dit Praat- & Overlegtopic kunnen alle opdrachten worden nabesproken, gereageerd worden op (uitslagen van) Mol-tests, enzovoort. Posts die over opdrachten gaan die nog bezig zijn horen uiteraard in het topic van die opdracht.

Vanaf heden graag hier aan houden :)

Geplaatst:
comment_2015934

Altijd kut om een opdracht waar je je voor inzette en waarbij je zowat altijd actief was te verliezen, maar het is nu eenmaal zo.

Gefeliciteerd Die Hard!

Geplaatst:
comment_2015936

gegokt en gewonnen. Proficiat, Die Hard. Ik was het ook al op het spoor, maar misschien heb ik toch iets te veel gokken aan mij voorbij laten gaan om echt kans te maken.

Geplaatst:
comment_2015938

gegokt en gewonnen. Proficiat, Die Hard. Ik was het ook al op het spoor, maar misschien heb ik toch iets te veel gokken aan mij voorbij laten gaan om echt kans te maken.

Niet echt gegokt hoor. Qua deelnemers zat ik met 1/3, locatie 1/2 en wapen was ik zeker. Dus het is niet onmogelijk dat Die Hard zeker van z'n zaak was.

Geplaatst:
comment_2015939

Het was ook maar bij wijze van spreken. Om de een of andere reden klinken die spreekwoorden altijd mooier met een alliteratie.

Wil wel eens zien wie welke kaartjes had. Ben benieuwd of ik het voor iedereen juist heb achterhaald en welke ik net miste.

Bewerkt: door thebig

Geplaatst:
comment_2015947

Het was inderdaad al geen gok meer, als ik niet zeker van mijn zaak was geweest had ik geen beschuldiging gedaan. In ieder geval, dank jullie wel. Alhoewel ik er dolblij mee ben, vind ik het echt geen prettig gevoel om die Vrijstelling voor jullie neus weg te kapen. I'm sorry. :)

Jullie mogen me overigens gewoon Jeff noemen, zoals de meesten op het forum ook al doen. Vind ikzelf wat prettiger.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.