Jump to content
Geplaatst:
comment_2006983

In dit Praat- & Overlegtopic kunnen alle opdrachten worden nabesproken, gereageerd worden op (uitslagen van) Mol-tests, enzovoort. Posts die over opdrachten gaan die nog bezig zijn horen uiteraard in het topic van die opdracht.

Regels:

• Alleen deelnemers van WidM mogen hier posten.
  • Zorg dat je met je posts hier het spel niet verpest. Een kleine uitspraak kan al grootstrekkende gevolgen hebben. De organisatie heeft het recht om posts te verwijderen indien zij dit nodig acht.
  • De normale forumregels zijn uiteraard ook van kracht.
  • Reacties 491
  • Bezichtigingen 23.5k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_2015953

Wel ja, iemand moest de vrijstelling krijgen en als iemand anders eerder dan jou was geweest, had die hem verdiend. Het punt is gewoon dat naast die vrijstelling deze week zelfs geen jokers weggegeven zijn, wat de Moltest er niet makkelijker op maakt.

Geplaatst:
comment_2016021

Leek me redelijk logisch dat we meer geld gingen verliezen dan verdienen hier. Je kon alleen geld verdienen door juiste dingen in je post te zetten, de kans is zo goed als onbestaande. En dan iedereen die de lift neemt.

Al heeft die 'onbekende op het dak' er vast ook wel iets mee te maken. Niemand die het wil uitleggen, nee?

Geplaatst:
comment_2016034

Bij deze dus bedankt om geld uit onze pot te verspelen, wat ik denk dat er gebeurd is. Ik dacht op voorhand dat we niet veel geld met deze opdracht gingen verdienden, maar als ik er net over nadacht, besefte ik dat het niet zo weinig kon zijn.

Dus dat zijn er twee, misschien nog een paar mensen extra. Raad eens wie de pineut is de volgende test :clown:

Geplaatst:
comment_2016041

We hebben -400 bij moord, + 500 bij Vraag 20 dus slechts 100 euro winst.

Trouwens, je hebt 1000 euro verspeeld, dus zonder jou hadden we 1000 euro meer en zeker niet minder lol..:puh:

Geplaatst:
comment_2016048

Bij deze dus bedankt om geld uit onze pot te verspelen, wat ik denk dat er gebeurd is.

Waar slaat deze zin precies op? puh2.gif

Laat maar. Zoals je ziet staat er 'denk ik', dus kan ik best andere dingen denken. Feit blijft dat er niet gepost zou zijn dat er een 'bekende 'op het dak stond, als dat geen een of ander voordeel heeft opgeleverd. Misschien te snel conclusies getrokken, maar ik denk er het mijne over

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.