Jump to content
Geplaatst:
comment_2006983

In dit Praat- & Overlegtopic kunnen alle opdrachten worden nabesproken, gereageerd worden op (uitslagen van) Mol-tests, enzovoort. Posts die over opdrachten gaan die nog bezig zijn horen uiteraard in het topic van die opdracht.

Regels:

• Alleen deelnemers van WidM mogen hier posten.
  • Zorg dat je met je posts hier het spel niet verpest. Een kleine uitspraak kan al grootstrekkende gevolgen hebben. De organisatie heeft het recht om posts te verwijderen indien zij dit nodig acht.
  • De normale forumregels zijn uiteraard ook van kracht.
  • Reacties 491
  • Bezichtigingen 23.5k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_2016059

Wellicht dat een afgevallen deelnemer (oude bekende -> Pwned., VWO-er of Thundercover) op dat dak stond en dat iedereen die eigenhandig het dak op gelopen kwam een vraag aan diegene mocht stellen. I'm afraid we will never know.

Geplaatst:
comment_2016065

I'm afraid we will never know.

Op het einde van de contest zal Nandro dat met plezier uitleggen..:Y Het zou me toch verbazen dat dit niet uit de doeken wordt gedaan terwijl onze molboekjes etc zomaar openbaar gegooid worden..xD

Geplaatst:
comment_2016411

Ik kan evengoed blind darten met deze test. :7

Opmerkelijk dat het merendeel van de vragen dingen zijn die je totaal niet kan weten.

Bewerkt: door MegaPilot

Geplaatst:
comment_2016418

Vraag is, kreeg iedereen hetzelfde voordeel bij 'The Truth'? Ik was in ieder geval de eerste die het dak bereikte. :clown:

Geplaatst:
comment_2016440

Ziet er inderdaad pittig uit. Ga me er morgenochtend mee bezig houden.

Die vraag vd emoticin bv... En 18 snap ik niet helenaal maar lees het morgen op mijn gemak door

Bewerkt: door thebig

Geplaatst:
comment_2016485

Vraag is, kreeg iedereen hetzelfde voordeel bij 'The Truth'? Ik was in ieder geval de eerste die het dak bereikte. :clown:

Aan de reactie van MP en Kloep te zien, waarschijnlijk wel.

En waarom zou het onzin zijn om over The Truth te spreken? Het was waarschijnlijk enkel een voordeel voor deze opdracht en de deelnemers die er niets van afwisten, konden wel gauw de link leggen met 'de ouwe bekende op het dak'

Geplaatst:
comment_2016503

Wellicht was het niet enkel een voordeel voor deze opdracht, maar kregen degenen die op het dak kwamen een vraag van deze test te horen zodat ze het antwoord, al voordat de topics op onzichtbaar werden gezet, konden opzoeken. Een soortgelijk scenario als twee afleveringen van WidM geleden.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.