Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

[WidM] Week 5 - Vlieg, tuig!

?

Vorm trio's voor een opdracht waar zelfkennis centraal staat. Een trio Oranje en een trio Paars. Jullie hebben 24 uur om het daar unaniem over eens te worden. Lukt dat niet, dan delen wij de trio's in en gaat er 1000 euro uit de pot. Onder unaniem verstaan we dat iedere deelnemer letterlijk de twee trio's noemt in een post in dit topic. Simpelweg posten "Ik ga wel mee met de meerderheid" wordt dus niet geaccepteerd.

Succes!

  • Replies 200
  • Views 11.6k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Goed, gaan we zelf kiezen of gewoon random indelen? Denk niet dat we objectief kunnen zeggen dat iemand het meeste zelfkennis heeft, dus veel maakt het niet uit hoe de trios zijn.

Dit stel ik voor:

Cabyon, Die Hard, thebig

Kloep, $NeoSyp$, MegaPilot

Dit is gewoon at random door mij gekozen.

Edited by thebig

Aangezien we geen idee hebben wat er gaat gebeuren, maakt het mij geen drol uit. :puh: Prima wat thebig voorstelt.

Goed, kopieer dan nog even onderstaande (en iedereen die het eens is):

Hier bij verklaar ik, ondergetekende, op het jaar des Herens 2013 dat ik de verdeling van de trio's voor de opdracht '?' bij de 5e week van het spel 'Wie is de Mol?' als volgt wil:

Oranje: Cabyon, Die Hard, thebig

Paars: Kloep, $NeoSyp$, MegaPilot

En dat geldt dan meteen ook voor mij, voor alle duidelijkheid.

Edited by thebig

Hier bij verklaar ik, ondergetekende, op het jaar des Herens 2013 dat ik de verdeling van de trio's voor de opdracht '?' bij de 5e week van het spel 'Wie is de Mol?' als volgt wil:

Oranje: Cabyon, Die Hard, thebig

Paars: Kloep, $NeoSyp$, MegaPilot

Hierbij verklaar ik, ondergetekende, op het jaar des Herens 2013 dat ik de verdeling van de trio's voor de opdracht '?' bij de 5e week van het spel 'Wie is de Mol?' als volgt wil:

Oranje: Cabyon, Die Hard, thebig

Paars: Kloep, $NeoSyp$, MegaPilot

Hierbij verklaar ik, ondergetekende, op het jaar des Herens 2013 dat ik de verdeling van de trio's voor de opdracht '?' bij de 5e week van het spel 'Wie is de Mol?' als volgt wil:

Oranje: Cabyon, Die Hard, thebig

Paars: Kloep, $NeoSyp$, MegaPilot

Aen alle aenwezigen ende andre g'intreseerden,

Hierbij verklaer ende sweer ik, Neo-Syp van-Dollaerteekhen-tot-Schraephershoudt, geboren te Europesche Unie op eene niet te vermelden dag, op de datum den twintighste feebruaer in het jaer desch Heerensch tweeduizend dertien, onder 't toezient oogh van netghenoemde Almagtige ende sijn Discipelen ende Heijligen, dat ick de voorgestelde verdelingh van onsche met nogh sesch personen gevulde groep in twee groepen van drie personen, vanaf heden te noemen 'trioo's', zoalsch 't sij voorgestelt door de heer De Groot, om 't verdre verloop van d'opdragt 'vraegteken' van 't spel dat desche oovergebleven groep alreedsch vijf weken speelt, evenzo wel genoemt 'Wie sijt de Mol', te koesteeren ende te bevordeeren, steun ende elck nodighe assistentie sal verlenen.

Deze verdelingh luit alsch volgt:

In de groep welcke sigzelve ondersgheijt met de kleur van onsch vorsgt'leyck huisch sie ick graeg de heeren Cabyon ende Sterf Hard, alsmede de heer De Groot.

In de groep welcke besloten heeft de royaele ende rijke kleur purper aen te nemen sou ick graegh de heeren Neo-Syp van-Dollaerteekhen-tot-Schraephershoudt ende heer De Groot sien, alsmede de heer uijt de hogre landen die desalniettemin onder onsch lighen, in de volksmont evenzo wel "België" genoemt, de Seer Groote Piloot.

Zo waerlijck helpe mij Got!

Wasch getekend,

Neo-Syp van-Dollaerteekhen-tot-Schraephershoudt

Edited by $NeoSyp$

:schater:

hij heeft er werk ingestoken :) Gelukkig staat er niet in de beginpost dat oudnederlands niet is toegestaan.

Wie missen we dan nog?

Die Hard. Die zal zo wel een keer langskomen.

Deze verdelingh luit alsch volgt:

In de groep welcke sigzelve ondersgheijt met de kleur van onsch vorsgt'leyck huisch sie ick graeg de heeren Cabyon ende Sterf Hard, alsmede de heer De Groot.

In de groep welcke besloten heeft de royaele ende rijke kleur purper aen te nemen sou ick graegh de heeren Neo-Syp van-Dollaerteekhen-tot-Schraephershoudt ende heer De Groot sien, alsmede de heer uijt de hogre landen die desalniettemin onder onsch lighen, in de volksmont evenzo wel "België" genoemt, de Seer Groote Piloot.

Je hebt twee keer thebig ('de heer De Groot') genoemd, in beide groepen. Post alsjeblieft gewoon even netjes het lijstje wat we hebben opgesteld zodat je fout wordt verbeterd en de organisatie geen enkele reden tot klagen heeft.


Hier bij verklaar ik, ondergetekende, op het jaar des Herens 2013 dat ik de verdeling van de trio's voor de opdracht '?' bij de 5e week van het spel 'Wie is de Mol?' als volgt wil:

Oranje: Cabyon, Die Hard, thebig

Paars: Kloep, $NeoSyp$, MegaPilot

NeoSyp ben je ergens, ik zou voor de zekerheid inderdaad nog eens het lijstje herposten. Je hebt nog zo'n halfuur denk ik.

Waarom heb je sowieso je bericht gewijzigd?? Eerst had je het goed staan namelijk, en mij op die plek staan...

Voor de zekerheid dan maar:

Hier bij verklaar ik, ondergetekende, op het jaar des Herens 2013 dat ik de verdeling van de trio's voor de opdracht '?' bij de 5e week van het spel 'Wie is de Mol?' als volgt wil:

Oranje: Cabyon, Die Hard, thebig

Paars: Kloep, $NeoSyp$, MegaPilot

  • Author

Vlieg, tuig!

Een bankoverval, een moord, kortom: hoog tijd om weg te vluchten uit San Fierro. Waar gaan we heen? Naar een veilige plek in de woestijn: Verdant Meadows.

We hebben jullie eerder in dit topic gevraagd om trio's te vormen voor een opdracht waar zelfkennis centraal staat. Dat moest binnen 24 uur en unaniem gebeuren: iedereen moest letterlijk de trio's benoemen in een post. Dat is niet gebeurd en dus gaat er 1000 euro uit de pot en hebben wij de trio's ingedeeld. Die trio's zijn als volgt:

[table=header]Oranje

Cabyon

Die Hard

thebig[/table]

[table=header]Paars

Kloep

$NeoSyp$

MegaPilot[/table]

Die trio's gaan elk met z'n drieën in een Maverick in een helikopterrace richting Verdant Meadows. Jullie helikopter gaat vooruit door het oplossen van puzzels in het spel Wie ben ik?. Niet het spel waar je bordjes om moet klappen, maar de variant uit Inglourious Basterds. Dat gaat als volgt:

Als team moet je steeds achterhalen wie je op dat moment bent. Dat kan van alles en nog wat zijn: een acteur, een sporter, een historisch figuur, je kunt het zo gek niet bedenken of het kan. Je achterhaalt dat door steeds gesloten vragen te stellen, vragen waar wij als organisatie enkel met Ja of Nee op kunnen antwoorden. Op die manier kom je steeds dichter bij de persoon die je als team op dat moment bent. Raad je als team wie je bent, dan kom je een stukje dichter bij Verdant Meadows. Het team dat als eerste 5 personen achterhaalt arriveert als eerste op Verdant Meadows en wint daarmee dus de race. Los je als team binnen 10 gesloten vragen op wie je bent, dan telt die score dubbel. Er zijn vragen die voor ons onmogelijk 100% zeker met Ja of Nee te beantwoorden zijn. In dat geval krijg je als antwoord Onbeantwoordbaar. De vraag telt wel gewoon mee voor het aantal en alle andere regels.

Want er is natuurlijk meer. Bijvoorbeeld een aantal regels over het posten. Jullie zitten immers in een helikopter en daar is het lastig om je verstaanbaar te maken. Daarom moeten jullie per team op je eigen 'frequentie' zitten. Daarvoor moet je allereerst steeds in de kleur van je team posten. Daarnaast moet je je vragen nummeren vanaf 1 en dan steeds oplopend, totdat je een persoon achterhaalt en je weer vanaf 1 begint. Nummeren doe je door middel van [X] aan het begin van je post. De X vervang je daarbij uiteraard door het nummer dat je moet hebben. Dubbelposten en bewerken zijn verboden. Daarnaast moet je al je teamposts nummeren, dat doe je steeds onderaan je bericht, ook door middel van [X] en oplopend vanaf 1. Overleg is toegestaan, maar let op: je mag als teamleden enkel om de beurt posten. Je mag als team pas een volgende vraag stellen als de organisatie antwoord heeft gegeven op de lopende vraag van je team.

Voor ieder punt waarop een post niet aan bovenstaande regels voldoet verdwijnt er 100 euro uit de pot. Per foute 'gok' welke persoon je team op dat moment is verdwijnt er 250 euro uit de pot. De te winnende pot staat aan het begin van de opdracht op 5000 euro. Er wordt echter alleen geld gewonnen als één van de teams vóór zaterdag 23 februari, 23.59 uur, arriveert op Verdant Meadows. Wordt er een vraag in een verkeerde 'frequentie' gesteld, dan beantwoorden we deze alsof het andere team de vraag stelde, zónder dat het meetelt voor hun totaal aantal vragen.

Het winnende team ontvangt een Vrijstelling.

Succes!

Guest
This topic is now closed to further replies.

Recently Browsing 0

  • No registered users viewing this page.

Account

Navigation

Search

Search

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.