Jump to content
Geplaatst:
comment_2017359

?

Vorm trio's voor een opdracht waar zelfkennis centraal staat. Een trio Oranje en een trio Paars. Jullie hebben 24 uur om het daar unaniem over eens te worden. Lukt dat niet, dan delen wij de trio's in en gaat er 1000 euro uit de pot. Onder unaniem verstaan we dat iedere deelnemer letterlijk de twee trio's noemt in een post in dit topic. Simpelweg posten "Ik ga wel mee met de meerderheid" wordt dus niet geaccepteerd.

Succes!

• Reacties 200
  • Bezichtigingen 10.8k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
  • Auteur
comment_2017830

[3]

Heb ik de 21ste eeuw meegemaakt?

[3]

Ja.

Vanwege de verwarring die er wellicht is wegens alle verplaatste posts zal ik geen 100 euro aftrekken voor het nummer onderaan je post, dat in principe verkeerd is na MegaPilot's vorige bericht. Maar goed, dat kan dus zijn wegens de onduidelijkheid van de verplaatste berichten.

Daarom even hier voor de duidelijkheid: Paars telt wat betreft teamposts vanaf heden verder vanaf de [3] die $NeoSyp$ net heeft geplaatst. Oranje telt wat betreft teamposts verder vanaf de [1] van Die Hard.

Geplaatst:
comment_2017870

Ik ga niet meer posten vandaag denk ik. Ik merk trouwens op dat je via mobiel geen kleur in je tekst kunt doen. Spijtig, ik post graag roze berichten in het gta v topic.

Ik poste enkel dat ik geen kleur via mobiel kon doen, buiten dat we toevallig voor deze opdracht kleuren moeten gebruiken in onze post, zie ik niet hoe dit enig verband heeft met de opdracht. Ik snap niet wat er fout aan is.

[2]

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.