Jump to content
Geplaatst:
comment_2022099

Nu ben ik naar mijn mening niet kieskeurig over eten (mijn moeder beweert echter het tegendeel :$), maar het beste wat ik van het eten bij mij op school kan zeggen, is dat het er niet uit ziet als chemisch afval. Mijn hersenen functioneren momenteel echter als mediators om het conflict tussen mijn ogen en mijn smaakpapillen te sussen, aangezien mijn tong ervan overtuigd is dat het netvlies de boel zit te bedriegen.

Echter, hoe goed ik ook tuur, op dat menu staat toch echt 'broodje bal' in plaats van 'broodje ongebluste kalk'. Tevens nergens iets van 'metallisch kwik' zien staan, al werken mijn neusorgaan en netvlieskegeltjes liever niet mee aan die speurtocht waardoor ik die geur en kleur niet kan herkennen. In feite zien alleen de brownies eruit zoals ze smaken. Ook de cakejes zien er vlak na defecatie lekkerder uit dan daarvoor. En het kraanwater wordt niet alleen als kogels van een mitrailleur met spraakgebrek naar buiten gesproeid, maar genereert ook de suggestie dat urine eigenlijk dat kraanwater is maar dan geel.

Afijn, genoeg gekerm van mijn kant - dat mijn schoolvoedsel uit het rioolwater van Chernobyl wordt gevist heb ik voor lief te nemen anders eet ik maar mijn eigen brood.

Maar toch ben ik benieuwd of ze bij jullie schoolkantine wél voedsel serveren dat voor mensen is bedoeld, of dat jullie dagelijks een 5-gangenmenu bereid door 's werelds meest deskundige topkoks worden voorgeschoteld. Barst los! :D

Bewerkt: door SpacyColours

• Reacties 40
  • Bezichtigingen 4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

• 3 weken later...
Geplaatst:
comment_2033831

Wij hadden gewoon een normale kantine, waar je broodjes etc kan halen, ook unox rookworst. :*D

Enige wat raar was dat alle leerlingen ook corvee hadden, Dus soms moest je zelf achter de kassa staan of broodjes smeren... :{

Een keer had ik corvee en wou iemand aan broodje filet americain, Toen smeerde ik een broodje filet americain, Pas toen de keuken gesloten was kwam ik erachter toen ik aan het schoonmaken was dat de filet americain van onderen helemaal bruin was. :engel: Lekker gezond.

Geplaatst:
comment_2033846

We hebben helaas geen kantine. Maar een school waar nog een (leerling) van mijn klas in zit geeft wel warme en koude dingen weg zoals patat, frikandellen in de ochtend en de middag, bah!

• 2 weken later...
Geplaatst:
comment_2036291

Toen ik nog op school zat, was er gewoon dure shit. Niet te vreten dat spul.

Cola was te smerig, niet de échte Cola maar van die neppe fake shit, wat naar water met suiker proeft of zo.

Soda en andere limonade dranken hadden hetzelfde smakeloze "smaak" en nog te duur ook.

• 2 years later...
Geplaatst:
comment_2389381

Wij hebben sowieso wel 'n schoolkantine, want 't zou een beetje vreemd zijn als dat niet het geval is. :7 Er staan tevens drie automaten waar je

van die (kleine) tussendoortjes kunt halen, maar echter, consumeren zij daar geen échte voedselwaren waar je iets aan heb. Dus denk bijvoorbeeld

aan warme broodjes, een kop koffie o.i.d. Enkel als er een speciaal bezoek is door iemand van buitenaf die feitelijk geen binding heeft met

de school zelf, dan kunnen ze van alles klaarmaken.. Zo achterlijk zijn ze daar. 't Is ook niet voor niets dat ik zo'n grafhekel aan die school heb.

Geplaatst:
comment_2389388

Toen ik nog op school zat gingen echt heel veel leerlingen tijdens de kleine pauze naar de snackbar of broodjeszaak om de hoek.

Tijdens de grote pauze gingen ze echter massaal naar het winkelcentrum tegenover onze school om daar eten en/of drinken te halen.

• 1 maand later...
Geplaatst:
comment_2396752

Ik koop eigenlijk al mijn eten op school. Het scheelt enorm dat er bij mij op school een enorm aanbod aan kantinevoedsel is. Het wat gezondere eten is best wel lekker en smaakt ook redelijk vers, maar een broodje hamburger bijvoorbeeld valt bijna uit elkaar van al het vet.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.