Jump to content
Geplaatst:
comment_2025953

Hee allemaal, het leek me leuk om een topic te maken over het wielrennen in het algemeen. Vandaag staat Gent - Welvelgem op het programma:

profiel_gent_wevelgem_2013.png

Op zich best een interessant programma met hier en daar wat kasseien en heuvels (Kemmelberg en Monteberg), veel kansen voor aanvallers denk ik. Wat verwachten jullie hiervan? :)

Update: Volgens Nu.nl wordt het parcours ingekort met 45 km wegens slecht weer. Dus nu rijden de renners maar 193 kilometer in plaats van 238. ;)

Bewerkt: door Cabyon

• Reacties 577
  • Bezichtigingen 102.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
  • Auteur
comment_2028391

Brecht, Sagan rijdt als een beest en is nog maar rond de 20. No doubt dat hij de volgende jaren of misschien al de volgende koersen iedereen eruit rijdt. Dit soort zeldzaam goede jonge renners kom je maar een keer in een paar jaar tegen.

Geplaatst:
comment_2028411

Brecht, Sagan rijdt als een beest en is nog maar rond de 20. No doubt dat hij de volgende jaren of misschien al de volgende koersen iedereen eruit rijdt. Dit soort zeldzaam goede jonge renners kom je maar een keer in een paar jaar tegen.

Ontken ik dat ergens dan? Ik heb het gewoon niet voor Sagan, maar z'n talent heb ik nooit ontkend. Ik vind het mooi dat Cancellara, die het meeste werk deed in het duo Sagan-Cancellara(Sagan anticipeerde immers niet op een vlucht maar op een sprint, het is Cancellara die weg moest) er daarna nog eens Sagan uitrijdt om dan alleen aan de finish toe te komen. De sterkste man heeft duidelijk gewonnen.

In deze saaie koers was Boonen niet kansloos geweest, helaas besliste pech anders.

Geplaatst:
  • Auteur
comment_2030695

Prima Nederlandse inbreng op dit moment. Hopen dat het wat leuk resultaat oplevert. :puh:

Zal wel een vierde plek of zo worden :(

Het is inderdaad jammer dat ze altijd net naast het podium vallen of pech hebben.. :7

Geplaatst:
comment_2030701

Stybar reed in een putje hé, zonder die toeschouwers lag ie neer hoor. :puh:

Stomme toeschouwers inderdaad, maar Vandenbergh reed iets te dicht langs de kant, het moet gezegd worden. Zelfs na een valpartij blijven de toeschouwers veel te dicht op de renners staan..

Vanmarcke ijzersterk! Petje af omdat hij ook eens de kop neemt. :Y

Bewerkt: door MegaPilot

Geplaatst:
comment_2030707

Had het Vanmarcke meer gegund dan Cancellara, maar bon.

Ja, ik ook. Toch de underdog supporteren in zo'n geval :puh:

Terpstra trouwens 3de, top! :tu:

Tja, blijft lullig zo...immers, wat was er voor hem mogelijk als Stybar en Vandenbergh niet vooruit waren en hij voor z'n eigen kans kon gaan?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.