Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

GTA n00bmod v2.0 ideeën

Heb jij leuke idee voor versie 2.0? Post ze dan hier.

Leuke ideetjes die misschien in de volgende versie van de GTA n00bmod komen:

  • Aparte car health. - Kunnen we maken
  • Back knopjes bij de menuutjes
  • Aparte Player health. - Kunnen we maken
  • Neon lichten =) - Heeeel Misschien
  • alle wapens 2 keer vast hebben. - Kunnen we maken
  • Springen met je Auto - Zou ook kunnen
  • Die Slow Motion die wil ik met 1 knop - Is makkelijk te maken

Leuke mods die al af zijn voor versie 2.0:

  • Car flip mod - Als je auto op de kop ligt flipt hij weer overeind

  • Replies 62
  • Views 6.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Featured Replies

-Dat er meer/minder verkeer is.

-Aparte car health.

-Back knopjes bij de menuutjes

-Aparte Player health.

-Een andere knop voor oxien boost.

-dat je missies kan doen + snelkeuze toets voor missie

  • Author

Wat bedoel je precies met aparte Player/car health? :o

-Nitro als vast

-Alle auto's spawen

-Op alle bruggen teleporteren.

-Sommige mooie textures

-Geen blanke CJ :puh:

-Neon lichten =)

-alle wapens 2 keer vast hebben.

-Springen met je Auto :D

-Missie sneltoets (exabyte zijn idee vind ik goed)

-Die Slow Motion die wil ik met 1 knop =)=)=)(sneltoets)

Dat zou ik graag willen en mss is het een goed idee :)

Edited by GoKu

Wat bedoel je precies met aparte Player/car health? :o

Dat je het gewoon apart kan aanzetten. Nu is het zo dat als je oneindige car health aanzet ook de oneindige player health aan zet.

dat er niemand in de straten rijden (helemaal niemand dus) en ook geen mensen lopen das wat handiger om te stunten.

dat als je in een auto zit dat je met een druk op de knop naar de mod shop wordt geteleporteert met de auto.

-Dat er meer/minder verkeer is. ==> Dit gaat niet..althans het is niet regelbaar onder het spelen

-Aparte car health. ==> Kunnen we maken

-Back knopjes bij de menuutjes

-Aparte Player health. ==> Kunnen we maken

-Een andere knop voor oxien boost. ==> Dit kan je zelf aanpassen bij opties he :)

-dat je missies kan doen + snelkeuze toets voor missie ==> Hier is patrickW al mee bezig.

-Nitro als vast ==> Is het nu toch al..

-Alle auto's spawen ==> Is er nu toch ook al..

-Op alle bruggen teleporteren. ==> Beetje onnodig

-Sommige mooie textures ==> Dit is geen textuurmod..Ga daarvoor maar naar SA Gtagames.

-Geen blanke CJ ==> Dan moet je de skin maar niet installeren :puh:

-Neon lichten =) ==> Heeeel Misschien

-alle wapens 2 keer vast hebben. ==> Kunnen we maken

-Springen met je Auto ==> Zou ook kunnen

-Missie sneltoets (exabyte zijn idee vind ik goed) ==> Is patrickW al mee bezig

-Die Slow Motion die wil ik met 1 knop =)=)=)(sneltoets) ==> Is makkelijk te maken

bijvoorbeeld de tractor ombouwen tot een personen auto en de ploeg ombouwen tot aanhanger waar je fietsen,motors en karts op kan doen zo heb je altijd een motor bij je :puh:

Met de carspawnmod heb je ook altijd een moter bij je ;)

Met de carspawnmod heb je ook altijd een moter bij je ;)

en waar kan je dat ding downloaden ?

Dat je een caravan achter je wagen kan zetten.

Snel pakken verwisselen.

en waar kan je dat ding downloaden ?

Die zit in GTAN00bmode..Druk maar eens op H + N :)

en waar kan je dat ding downloaden ?

Die zit in GTAN00bmode..Druk maar eens op H + N :)

maar dat is niks aan ik wil gewoon met een aanhaner of caravan rijden dat is tog veel leuker

mischien toetsen voor waterlevels.(ik weet niet of het kan.)

-Weer veranderen

-alle mensen verwijderen die in de buurt rondlopen(is dat mogelijk?)

-gravity aanpassen(dit was een geweldig leuke mod voor VC)

euhm.... mischien een ernorme steekvlam uit de uitlaat als vervaging van nitro :huh: of dat je op een knopje kan drukken en je auto krijgt een andere kleur.

Guest
This topic is now closed to further replies.

Recently Browsing 0

  • No registered users viewing this page.

Account

Navigation

Search

Search

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.