Jump to content
Geplaatst:
comment_2040575

Vanaf vandaag mogen wij Gta Ripper welkom heten als nieuwe Moderator van het Graphics forum.

Leden die het Graphics forum vaker bezoeken weten wel wie deze jongen is. Voor wie hem nog niet kent, Gta Ripper is iemand die ontzettend goed kan designen. Hij komt daarom al jaren gezellig langs bij ons in het Graphics forum en is momenteel één van de steunpilaren van het forum. Hier laat hij talloze creaties zien van zichzelf, schrijft ontzettend leuke tutorials voor leden en komt hij met eigen initiatieven, waaronder zijn recente topic Graphics 101. Als dat nog niet genoeg is zet hij ook nog even zijn stempel op het forumberoemde contest, de Graphics Signature Contest, oftewel "GSC 2012" en pakt hier de 1e plaats.

Met Gta Ripper als nieuwe Moderator verwachten wij een frisse wind door de galerieën van het Graphics forum.

Wij wensen je ontzettend veel succes, maar bovenal natuurlijk heel veel plezier met je nieuwe functie!

Vragen? -Matthijs- en ik staan met open armen voor je klaar, maar de rest van de crew helpt je natuurlijk net zo graag.

Featured Replies

Geplaatst:
comment_2040698

Heel erg gefeliciteerd natuurlijk; maar dan komt bij mij de vraag toch op of dit wel nodig is. Zijn jij en Mathijs niet meer zo actief? Verwachten jullie meer activiteit in de fora? Want ik kom e niet vaak maar als ik zo nu en dan kijk lijkt het niet echt alsof het een bron van energie is. (MAar ik ben helemaal blij met GTA ripper :D )

Geplaatst:
  • Auteur
comment_2040703

Heel erg gefeliciteerd natuurlijk; maar dan komt bij mij de vraag toch op of dit wel nodig is. Zijn jij en Mathijs niet meer zo actief? Verwachten jullie meer activiteit in de fora? Want ik kom e niet vaak maar als ik zo nu en dan kijk lijkt het niet echt alsof het een bron van energie is. (MAar ik ben helemaal blij met GTA ripper icon_mrgreen.gif )

Ik begrijp dat je hierbij vraagtekens zet. Je zou denken dat een Moderator pas nodig is wanneer een forumdeel drukker wordt bezocht en de huidige Moderators hierdoor extra mankracht nodig hebben. In de meeste gevallen is dit ook zo. Toch zijn er enkele uitzonderingen. Het Graphics forum, maar bijvoorbeeld ook het Modding forum, kampen al jaren met ups en downs. Het Graphics forum is niet bijster actief te noemen, maar stilzitten is ook geen optie. We hebben veel dingen geprobeerd, maar tevergeefs. Wij denken daarom dat je moet openstaan voor nieuw impuls, iemand die veel invloed heeft op de leden van het Graphics forum en met een nieuwe en frisse blik het forumdeel een andere richting in kan duwen. Dit zorgt er niet alleen voor dat wij als team meer gemotiveerd raken, maar leden ook weer op een andere manier naar het Graphics forum gaan kijken en hopelijk meer willen bijdragen en meedoen.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.