Jump to content

Gta Ripper GFX Moderator


.Levi.

Recommended Posts

  • Reacties 30
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • .Levi.

    2

  • Faenty.

    2

  • NandroDavids

    1

  • Bassieboy35

    1

Top Posters In This Topic

Heel erg gefeliciteerd natuurlijk; maar dan komt bij mij de vraag toch op of dit wel nodig is. Zijn jij en Mathijs niet meer zo actief? Verwachten jullie meer activiteit in de fora? Want ik kom e niet vaak maar als ik zo nu en dan kijk lijkt het niet echt alsof het een bron van energie is. (MAar ik ben helemaal blij met GTA ripper :D )

Link to comment
Delen op andere websites

Heel erg gefeliciteerd natuurlijk; maar dan komt bij mij de vraag toch op of dit wel nodig is. Zijn jij en Mathijs niet meer zo actief? Verwachten jullie meer activiteit in de fora? Want ik kom e niet vaak maar als ik zo nu en dan kijk lijkt het niet echt alsof het een bron van energie is. (MAar ik ben helemaal blij met GTA ripper icon_mrgreen.gif )

Ik begrijp dat je hierbij vraagtekens zet. Je zou denken dat een Moderator pas nodig is wanneer een forumdeel drukker wordt bezocht en de huidige Moderators hierdoor extra mankracht nodig hebben. In de meeste gevallen is dit ook zo. Toch zijn er enkele uitzonderingen. Het Graphics forum, maar bijvoorbeeld ook het Modding forum, kampen al jaren met ups en downs. Het Graphics forum is niet bijster actief te noemen, maar stilzitten is ook geen optie. We hebben veel dingen geprobeerd, maar tevergeefs. Wij denken daarom dat je moet openstaan voor nieuw impuls, iemand die veel invloed heeft op de leden van het Graphics forum en met een nieuwe en frisse blik het forumdeel een andere richting in kan duwen. Dit zorgt er niet alleen voor dat wij als team meer gemotiveerd raken, maar leden ook weer op een andere manier naar het Graphics forum gaan kijken en hopelijk meer willen bijdragen en meedoen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...