.Timothy Geplaatst: 11 mei 2013 Rapport Share Geplaatst: 11 mei 2013 Dat heeft lang geduurd :') Je ban ook. Dus? Welkom bij 't team Ripper Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TekaLoca Geplaatst: 11 mei 2013 Rapport Share Geplaatst: 11 mei 2013 Dubbel en dik verdiend, maatje Was about time Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
xoex23 Geplaatst: 11 mei 2013 Rapport Share Geplaatst: 11 mei 2013 Meer dan logisch dat Gta-ripper deze functie toegewezen krijgt, veel succes! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverbyte Geplaatst: 11 mei 2013 Rapport Share Geplaatst: 11 mei 2013 Meer dan terecht, en inderdaad: about time. Succes Joey. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gta Ripper Geplaatst: 11 mei 2013 Rapport Share Geplaatst: 11 mei 2013 Bedankt iedereen! Ik zal me natuurlijk met plezier blijven inzetten voor de GFX fora! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Faenty. Geplaatst: 11 mei 2013 Rapport Share Geplaatst: 11 mei 2013 Heel erg gefeliciteerd natuurlijk; maar dan komt bij mij de vraag toch op of dit wel nodig is. Zijn jij en Mathijs niet meer zo actief? Verwachten jullie meer activiteit in de fora? Want ik kom e niet vaak maar als ik zo nu en dan kijk lijkt het niet echt alsof het een bron van energie is. (MAar ik ben helemaal blij met GTA ripper ) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dark_Zemy Geplaatst: 11 mei 2013 Rapport Share Geplaatst: 11 mei 2013 Gefeliciteerd Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Guardian1980 Geplaatst: 11 mei 2013 Rapport Share Geplaatst: 11 mei 2013 Gefeliciteerd en heel veel succes! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Levi. Geplaatst: 11 mei 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst: 11 mei 2013 Heel erg gefeliciteerd natuurlijk; maar dan komt bij mij de vraag toch op of dit wel nodig is. Zijn jij en Mathijs niet meer zo actief? Verwachten jullie meer activiteit in de fora? Want ik kom e niet vaak maar als ik zo nu en dan kijk lijkt het niet echt alsof het een bron van energie is. (MAar ik ben helemaal blij met GTA ripper ) Ik begrijp dat je hierbij vraagtekens zet. Je zou denken dat een Moderator pas nodig is wanneer een forumdeel drukker wordt bezocht en de huidige Moderators hierdoor extra mankracht nodig hebben. In de meeste gevallen is dit ook zo. Toch zijn er enkele uitzonderingen. Het Graphics forum, maar bijvoorbeeld ook het Modding forum, kampen al jaren met ups en downs. Het Graphics forum is niet bijster actief te noemen, maar stilzitten is ook geen optie. We hebben veel dingen geprobeerd, maar tevergeefs. Wij denken daarom dat je moet openstaan voor nieuw impuls, iemand die veel invloed heeft op de leden van het Graphics forum en met een nieuwe en frisse blik het forumdeel een andere richting in kan duwen. Dit zorgt er niet alleen voor dat wij als team meer gemotiveerd raken, maar leden ook weer op een andere manier naar het Graphics forum gaan kijken en hopelijk meer willen bijdragen en meedoen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kloep Geplaatst: 11 mei 2013 Rapport Share Geplaatst: 11 mei 2013 Veel succes, en plezier. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Faenty. Geplaatst: 11 mei 2013 Rapport Share Geplaatst: 11 mei 2013 Ah ok Levi; dan snap ik het. Veel succes en ik hoop dat het GFX forum ook drukker wordt want ik vind het altijd leuk daar te kijken. (En heel soms zelf iets te proberen) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dutchy3010 Geplaatst: 11 mei 2013 Rapport Share Geplaatst: 11 mei 2013 Succes Ripper. Volste vertrouwen in je. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Matthijs- Geplaatst: 11 mei 2013 Rapport Share Geplaatst: 11 mei 2013 Welkom Rippert! We gaan het Graphics forum gezamenlijk eens even flink onder handen nemen! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Thundercover Geplaatst: 11 mei 2013 Rapport Share Geplaatst: 11 mei 2013 Welkom, succes en veel plezier! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BoerTijger Geplaatst: 12 mei 2013 Rapport Share Geplaatst: 12 mei 2013 Joey, naamgenoot, dit is een zeer terechte promotie! Een waardig lid en top graphicus ! Feli maat! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.