May 28, 201313 yr Yo guys Wie hebben er al een gta V gekocht? Normaal, special edition of Collection's edition? Ik heb al de collection's edition gekocht bij bol.com .
May 28, 201313 yr Yo guys Wie hebben er al een gta V gekocht? Normaal, special edition of Collection's edition? Ik heb al de collection's edition gekocht bij bol.com . Ik denk dat dit gesprek al redelijk deze kan op gaat, maar ik heb ook de CE besteld. Eén keer in de vijf jaar mag er wel eens goed uitgepakt worden bij R* vind ik.
May 29, 201313 yr Special Edition gekozen, omdat de Collector's Edition in mijn ogen geen bijzondere dingen toevoegt dan alleen zo'n petje, tasje en wat in-game dingetjes. Maar dat laatste zal waarschijnlijk nog wel een keer beschikbaar worden gesteld als losse aankoop ofzo.
May 29, 201313 yr Ik heb de Collectors Edition gekocht, ook is dit de eerste keer dat ik dit doe voor een game.
May 29, 201313 yr Ik heb de Collector's Edition gepre-ordert en net zoals bij BelgiumRedDevils is dit de eerste keer dat ik dit ooit al bij een game heb gedaan
May 29, 201313 yr Ik heb de Collector's Edition gepre-ordert en net zoals bij BelgiumRedDevils is dit de eerste keer dat ik dit ooit al bij een game heb gedaan Gaan we een review geven over de CE en GTA V, nadat we hem in ontvangst hebben genomen? Misschien krijgen we deze 15 minuten vroeger dan de rest!
May 29, 201313 yr Nog niet gekocht. Misschien zet ik wel nog een pre oder over een maandje. Zal.tussen de SE en de normale gaan, veel meer geld ga ik er niet voor neerleggen. Heb nog plannen voor een reisje begin september.
May 29, 201313 yr Nog niet gekocht. Misschien zet ik wel nog een pre oder over een maandje. Zal.tussen de SE en de normale gaan, veel meer geld ga ik er niet voor neerleggen. Heb nog plannen voor een reisje begin september. Reisje naar Los Santos in september bedoel je?
May 29, 201313 yr Ik heb GTA al november gekocht (pre-order & betaald), alleen ik weet niet of ik CE moet halen? Ik verwachte meer dan geld zakje en een pet (digitale goodies vind ik niet belangrijk).
May 30, 201313 yr Gisteren de Collector's Edition besteld bij Bol.com en gezegd dat ze 'm moeten afleveren bij een Kiala punt. Het zal nog even afwachten worden of alles er nog bij zit want naar mijn gevoel was ik al een beetje laat.
May 30, 201313 yr Author Gisteren de Collector's Edition besteld bij Bol.com en gezegd dat ze 'm moeten afleveren bij een Kiala punt. Het zal nog even afwachten worden of alles er nog bij zit want naar mijn gevoel was ik al een beetje laat. Hoezo laat? Zolang zij het blijven aanbieden, en jij koopt het, krijg je het gewoon hoor. Anders zijn ze verkeerd bezig.
May 30, 201313 yr Voeg dan een poll toe aan de eerste post, genius. Kan iedereen stemmen . Ik ga 'm binnenkort bestellen overigens.
May 30, 201313 yr Nog niet gekocht. Misschien zet ik wel nog een pre oder over een maandje. Zal.tussen de SE en de normale gaan, veel meer geld ga ik er niet voor neerleggen. Heb nog plannen voor een reisje begin september. Reisje naar Los Santos in september bedoel je? Nope, Zuid-Frankrijk.
Yo guys
Wie hebben er al een gta V gekocht? Normaal, special edition of Collection's edition?
Ik heb al de collection's edition gekocht bij bol.com .