Jump to content
Bekijk in de app

Een betere weg om onze GTA community te volgen. Leer meer.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

Een volledig scherm app op het beginscherm inclusief notificaties, badges en meer.

Om deze app op je iPhone en iPad te installeren
  1. Druk op het icoon in Safari
  2. Scroll in het menu en druk op Zet op beginscherm.
  3. Druk op Voeg toe rechts bovenaan.
Om deze app op je Android toe te voegen
  1. Druk op het 3-punten menu (⋮) rechts bovenaan in de browser.
  2. Druk op Toevoegen aan beginscherm of Installeer app.
  3. Druk op Toevoegen om te bevestigen.
  • Reacties 89
  • Bezichtigingen 13k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Populairste bijdragers

Populaire afbeeldingen

Featured Replies

• 4 weken later...
Geplaatst:
comment_2054709

Max Payne is nog iets helemaal anders, dat is namelijk geen open wereld. RDR wel, maar dat spel was een onverwachte hit, ze konden nooit weten dat het zo populair zou worden. GTA V blijft wel een GTA, ze hebben gezegd zo weinig mogelijk te willen verraden en die lijn gaan ze verder blijven doortrekken, lijkt me.

Geplaatst:
comment_2054719

Max Payne is nog iets helemaal anders, dat is namelijk geen open wereld. RDR wel, maar dat spel was een onverwachte hit, ze konden nooit weten dat het zo populair zou worden. GTA V blijft wel een GTA, ze hebben gezegd zo weinig mogelijk te willen verraden en die lijn gaan ze verder blijven doortrekken, lijkt me.

Maar geen hud en wel gameplay lijkt m een beetje sterk. RDR leekme niet heelonverwacht als je naar de manuren en prijskaartje kijkt om het te hebben gemakt

Geplaatst:
comment_2054736

Op zich wordt elke game gemaakt na vele manuren, R* is gewoon een kei om die manuren op een goede manier in te vullen. Ze wouden een kwaliteitsvolle game afleveren en dat is zodanig gelukt dat het een hit werd. GTA blijft nog altijd een geval apart.

Geplaatst:
comment_2054771

Op zich wordt elke game gemaakt na vele manuren, R* is gewoon een kei om die manuren op een goede manier in te vullen. Ze wouden een kwaliteitsvolle game afleveren en dat is zodanig gelukt dat het een hit werd. GTA blijft nog altijd een geval apart.

Ik merk wel steeds meer dat R* geen keus heeft om sommige dingen niet toe te voegen, zoals Special editions met ingame bonusses, dus ik denk dat de mogelijkheid er is dat ze de HUD laten zien en GTA wat commerciëler wordt, alleen maar gericht om meer kopers te krijgen.

Geplaatst:
comment_2054948

Hoe kan GTA commerciëler worden? Het is toch altijd slechts voor verkoop geweest?

Rockstar zal wel ergens geld vandaan moeten halen. Wereldwijde economische crisis + toenemend aantal downloaders = minder geld in het laatje. Dit moet een klapper worden en om het verder uit te melken halen ze er special editions bij. Dat heet hoofd boven water houden...

Geplaatst:
comment_2054968

Hoe kan GTA commerciëler worden? Het is toch altijd slechts voor verkoop geweest?

Rockstar zal wel ergens geld vandaan moeten halen. Wereldwijde economische crisis + toenemend aantal downloaders = minder geld in het laatje. Dit moet een klapper worden en om het verder uit te melken halen ze er special editions bij. Dat heet hoofd boven water houden...

Ik bedoelde meer te zeggen dat ze steeds meer serieuzer gaan zijn met hun marketing, en op meerdere manieren geld proberen te krijgen, wat ze eerst niet zo erg deden.

Geplaatst:
comment_2055027

Ik bedoelde meer te zeggen dat ze steeds meer serieuzer gaan zijn met hun marketing, en op meerdere manieren geld proberen te krijgen, wat ze eerst niet zo erg deden.

Rockstar is en blijft een bedrijf dat winst MOET maken, dus het is inderdaad logisch dat ze dat soort dingen doen. Vooral in tijden zoals nu wanneer mensen niet zoveel meer kopen.

Geplaatst:
comment_2055394

R* is in mijn optiek wel altijd een kei geweest in het niet tot mondjesmaat vrijgeven van informatie. Ik denk dat we in een gameplaytrailer vast wel even een stukje HUD zien, maar dat men die dan even toont en de rest van de gameplayvideo uitzet. Tenslotte hoort het uitzetten van de HUD óók bij GTA, ik speel vaak en graag zonder.

Als we dan een stukje minimap zien zal het wel een ministukje zijn denk ik. :puh: Ik wordt liever verrast bij het spelen van de game dan dat ik vooraf al veel weet, dan is het veel leuker. Natuurlijk kan ik hier op het forum niet de topics met gevonden info negeren, maar buiten dat hoop ik dat we in een gameplaytrailer niet te veel zien. Ik verwacht wat indrukwekkend closeup beeldmateriaal, misschien wel een skyline maar meer ook niet.

Over de map zelf; zoals hij tot nu toe is gezien en improvisorisch in elkaar geplakt, maakt hij wel een erg goeie indruk. In IV miste ik echt de countryside om eens uit het beton van de stad te kunnen, in RDR had ik het tegenovergestelde juist. Zoals het er nu uitziet wordt het een mooie mix tussen die twee en dat spreekt mij erg aan!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

Configureer push berichten

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.