Jump to content

Welke GTA was jouw eerste GTA?


Dotz

GTA  

116 leden hebben gestemd

  1. 1. Welke GTA was jouw eerste GTA?

    • Grand Theft Auto
      15
    • GTA: London 1969/1961
      0
    • GTA2
      18
    • Grand Theft Auto III
      23
    • Grand Theft Auto Vice City
      27
    • Grand Theft Auto Advance
      0
    • Grand Theft Auto San Andreas
      21
    • Grand Theft Auto Liberty City Stories
      2
    • Grand Theft Auto Vice City Stories
      2
    • Grand Theft Auto IV
      2
    • Grand Theft Auto IV: The Lost and Damned
      0
    • Grand Theft Auto The Ballad of Gay Tony
      2
    • Grand Theft Auto Chinatown Wars
      3
    • Ik heb nog nooit een GTA-game gespeeld.
      1
    • Grand Theft Auto V
      0


Recommended Posts

Ik vroeg me gewoon eens af wanneer de GTAforummers zouden zijn begonnen met GTA! Vandaar een polletje om een mooi statistiekje uit de grond te stampen! Wellicht dat de poll op 17 september aangepast kan worden :)!

Bewerkt: door Dotz
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 88
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dotz

    4

  • Guardian1980

    3

  • Tommie59

    2

  • KoningJesper

    2

GTA VC. Mijn broer had VC gekregen van een vriend, en ik vond het zo vet dat je door een open wereld kon rijden. Dat had ik nog nooit

eerder gezien in een game. De games die ik daarvoor speelde hadden dat niet. Ik begon het ook te spelen maar mijn ouders vonden dat

geen goed idee (Ik was immers 7).

Daarna had ik GTA 3 gekregen van een vriend, en toen heb ik zelf SA en IV + Ep. gekocht.

Ohja, ik heb ook nog CTW ;D

Link to comment
Delen op andere websites

Vice City was mijn eerste GTA die ik heb gespeeld en ook de eerste die ik zelf heb gekocht. Dat zal... 8 jaar terug zijn denk ik en een jaartje er na SA.

Dit topic heeft wel al een voorganger, maar deze is wel wat completer.

>>> Door Dutchy3010: Inderdaad, dus laten we maar in dit topic verder gaan. :)<<<

Link to comment
Delen op andere websites

GTA2 was mijn eerste GTA, uit de tijd dan men nog spelletjes nog kopieerde op andere CD's. Een vriend van me had het spel voor me gekopieerd. Toen ik later GTA San Andreas bij iemand zag, was ik helemaal verkocht. Ik vroeg aan mijn ouders of ik ook zo'n GTA mocht hebben. En ja, op mijn verjaardag kreeg ik een van de beste GTA's ooit gemaakt: Vice City. Later heb ik zelf San Andreas bijgekocht en veel later ook III, een PSP en de Stories. Heel veel later nog een PS3 met IV, Chinatows Wars voor de PSP en recent EFLC. :)

Bewerkt: door Basssss
Link to comment
Delen op andere websites

GTA III toen ik het voor et eerst speelde bij me vader daarna volgde VC VCS op de psp liberty city stories etc je kent het wel

me ouders deden nooit moeilijk heb VCS zelfs van hun gekregen dusja.

Link to comment
Delen op andere websites

GTA Vice City was mijn eerste GTA. :) Op dag van release gekocht. Ik had GTA III bij mijn neefje gespeeld en was meteen verkocht. Gelijk naar de winkel gegaan; toen bleek VC die dag uitgekomen te zijn voor de PC. Op 13 mei 2003 speelde ik dus mijn allereerste "eigen" GTA. Heb dus recentelijk mijn 10 jaar jubileum gehad. ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

In 2003 leerde ik GTA Vice City kennen, en dat was dan ook meteen de eerste GTA die ik ooit speelde. Eerst huurde ik het spel een tijdje en na verloop van tijd ging ik over tot de aankoop van het GTA Double Pack (III en VC) op de PS2. GTA III was dus de tweede GTA die ik speelde, gevolgd door GTA San Andreas.

Link to comment
Delen op andere websites

Mijn eerste GTA was GTA2, toen GTA 1 ( en kort london ). Daarna gta3, maar die deed het op mijn computer met 0,5 fps icon_mrgreen.gif , dus die speelde ik niet. Toen kwam GTA VC en die deed het wel goed op die PC ( pentium 3 750 mhz processor loveit.gif ). Later op een nieuwere computer speelde ik GTA3 en op de PS2 GTA-SA. Ik begon weer GTA te spelen toen GTA4 op de PC kwam. GTA SA speel ik pas sinds kort op de PC.

Link to comment
Delen op andere websites

San Andreas. Eerst heb ik het veel gespeeld bij wat vrienden van me, maar dat was enkel het genieten van de mogelijkheiden tot freeroam, die San Andreas biedt en compleet nieuw voor mij was. Niet verwonderlijk dat San Andreas ook de GTA was die ik als eerste kocht. Inmiddels had ik III en Vice City ook wel gespeeld (ook bij vrienden), maar dat was maar eenmalig en het kon niet tippen aan de speelervaringen die ik had opgedaan met San Andreas. Nog lang heb ik genoten van San Andreas, keer op keer. Overigens ben ik later wel III en Vice City gaan spelen, maar niet zo uitgebreid als San Andreas.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben een laatbloeier; ik kocht in het voorjaar van 2009 GTA IV, nadat ik het had gezien bij een maat van me. Ik had net een Xbox 360, wat voor mij de eerste gameconsole was nadat ik altijd een Nintendo heb gehad. Nadat ik IV had uitgespeeld, kwamen de Episodes, waarna ik de trilogie heb gekocht voor de PC, en daarna de Stories voor een PSP die ik voor een leuk prijsje heb overgenomen. Ik speel nu dus ruim 4 jaar GTA, wat toch in het niks valt bij sommige anderen ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...