Jump to content
Geplaatst:
comment_2048980

Wat is jouw mooiste GTA moment, van alle GTA's bij elkaar?

Via het topic over ieders eerste GTA kwam ik erachter dat dit ik sinds 13 mei dit jaar precies 10 jaar GTA speel. Daardoor dacht ik wat voor mij het mooiste GTA moment was...

Het allermooiste moment is bij mij nogal cliché, ben ik bang: de eerste keer dat ik GTA Vice City en GTA San Andreas uitspeelde. Althans, niet de 100%, want dat interesseert mij vrij weinig, maar de storyline. Toen dacht ik: dat heb ik, als meisje, toch maar mooi voor elkaar. :')

• Reacties 48
  • Bezichtigingen 25.5k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_2167937

Klinkt misschien raar, maar de eerte keer dat ik het hidden universe ontdekte in GTA: San Andreas, dat was gewoon gelweldig. Dat gevoel... echt van 'yes, eindelijk!' :klap: :klap: :klap:

Geplaatst:
comment_2168980

Ik heb zo veel mooie momenten :?

Maar goed: mijn allermooiste moment is denk ik toch wanneer ik voor de aller eerste keer, de aller eerste cutscene van GTA San Andreas zag.

''After five years on the East Coast.. it was time to go home..''

Moooooi :klap:

Bewerkt: door TheuNauz

• 5 maanden later...
Geplaatst:
comment_2234680

Toen ik voor het allereerst gta speelde bij m'n nicht (ja...inderdaad). Het was gta vice city en ik pikte die vibe meteen op. Auto's jatten en hoeren in elkaar slaan was het leukst. Maar als ik politie achter me aan had gaf ik de controller toch maar weer aan m'n nicht... :)

Geplaatst:
comment_2235129

Dat ik voor het eerst GTA San Andreas ging spelen bij en met vrienden en dat wij telkens overnieuw begonnen om in plaats van die fiets te pakken in de eerste missie, een auto te jatten en die treintunnel doorrijden. Dan zien we wel wat er daarna ging gebeuren (vaak doodgaan omdat we in die kleine dorpjes de verkeerden neersloegen)

• 2 weken later...
Geplaatst:
comment_2238373

Ik weet niet of dit mn mooiste moment is maar wel een mooie:

Ik was gta Vice City aan het spelen en ik had 5 sterren politie, dus

Die speciaale politie komt achter je aan (ben de naam kwijt :$ )

Ik had een heli gejat en was bij het vliegveld wat aan het rond

Vliegen. Tot ik een schans zag. Ik wachtte de politie op, vloog

Laag over de schas en je raad het wel: alle auto's volgden en

Ontploften vervolgens allemaal. Dat was mooi :78)

Geplaatst:
comment_2238752

Dat ik gebieden kon veroveren in San Andreas, vond ik zo'n innovatie in gaming en vooral omdat ik een fan ben van de C&C serie dus toen die optie vrij kwam kwam de tacticus in mij naar boven.

Geplaatst:
comment_2239710

Toen ik mijn eerste GTA speelde, het was trouwens GTA san andreas.

Ik had echter geen flauw benul wat je moest doen, ik wist toen eens niet hoe je een auto moest jatten :bonk:

En ik liep gewoon op straat, mensen in elkaar slaan, maar toen ik een gangster sloeg schoot hij, en ik rende keihard weg.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.