Bassieboy35 Geplaatst: 27 juni 2013 Rapport Share Geplaatst: 27 juni 2013 Dit topic is bedoeld voor reacties van de GTA V's Politieke Contest. Bij vragen of onduidelijkheden kan je een reactie achter laten. Aanmelden kan tot en met Donderdag 4 juli 15:00. Voor uitleg van de contest kan je terecht in het Hoofdtopic. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PrioX Geplaatst: 27 juni 2013 Rapport Share Geplaatst: 27 juni 2013 (bewerkt) Erg origineel! Ik ben zeer benieuwd naar de partijen. Helaas kan ik aan deze contest ook niet deelnemen. Komende zaterdag ga ik op vakantie waardoor ik tijdens deze contest niet actief kan zijn... Bewerkt: 27 juni 2013 door PrioXCoMBo Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bassieboy35 Geplaatst: 27 juni 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst: 27 juni 2013 Aangezien het in teams is, zou je eventueel wel gewoon mee kunnen doen. Dan ben je wel 'inactief', maar kan de rest het voor je overnemen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PrioX Geplaatst: 27 juni 2013 Rapport Share Geplaatst: 27 juni 2013 (bewerkt) Nou ja, ik weet niet of dat de leden die bij mij in het team zitten dat leuk vinden. Laat staan dat ze iets aan me hebben ( ). Maar op zich zou ik het wel willen. Misschien meer als een reservespelers voor ''het oog'' mochten er te weinig aanmeldingen zijn (wat ik overigens niet hoop/denk). Bewerkt: 27 juni 2013 door PrioXCoMBo Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jacky-2007 Geplaatst: 27 juni 2013 Rapport Share Geplaatst: 27 juni 2013 Ontzettend creatieve contest Bassie! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Foreigner97 Geplaatst: 27 juni 2013 Rapport Share Geplaatst: 27 juni 2013 Hartstikke leuke contest, Bassie! Ik wil ook meedoen, al ga ik ook op vakantie. Wellicht is het verstandig om bij te houden welke deelnemers op vakantie gaan, zodat je straks niet een groep hebt waarvan bijna iedereen op vakantie is. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 27 juni 2013 Rapport Share Geplaatst: 27 juni 2013 Zeer originele contest! Ik had eerst niet door waar dit over ging gaan, maar het is echt doordacht Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bassieboy35 Geplaatst: 27 juni 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst: 27 juni 2013 Bedankt, met vakantie houd ik zeker rekening. Ik probeer alle vakantiegangers zo goed mogelijk in te delen. Zodat iedereen eerlijke kansen heeft. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Guardian1980 Geplaatst: 27 juni 2013 Rapport Share Geplaatst: 27 juni 2013 Ontzettend origineel idee. Ik zal zelf niet deelnemen, maar ik ben zeker benieuwd naar het resultaat. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dippie Geplaatst: 28 juni 2013 Rapport Share Geplaatst: 28 juni 2013 Om het even duidelijk te krijgen; Het is dus de bedoeling dat je in een groepje een campagne gaat voeren over hoe jou beste GTA er uit zou zien? Wat ik me dan afvraag: Iedereen heeft weer andere ideeën over hoe GTA V het beste is. Hoe willen jullie dit zo eerlijk mogelijk laten verlopen bij de stemmen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bassieboy35 Geplaatst: 28 juni 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst: 28 juni 2013 Het campagne voeren zal de eerste week zijn, naja dan is het in ieder geval de bedoeling om de partijen voor mekaar te krijgen. De week erop zal de eerste stemronde starten en die weken erop zal je als partij een onderwerp voorgeschoteld krijgen. Het is dus eigenlijk aan de partij de taak om het eens te worden met elkaar en het ook nog eens zo mooi mogelijk te presenteren. De achterliggende gedachte van de contest is ook een beetje dat je elkaar goed leert kennen en leert samen te werken. Het stemmen is een beetje de vraag, anonimiteit is moeilijk bij deze contest, omdat het om partijen gaat die hun idealen hebben. Ik mag er vanuit gaan dat er eerlijk wordt gestemd. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dippie Geplaatst: 28 juni 2013 Rapport Share Geplaatst: 28 juni 2013 Bedankt! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Sharingan Geplaatst: 1 juli 2013 Rapport Share Geplaatst: 1 juli 2013 (bewerkt) Tijd teveel ofzo? Snap niet dat men hier zich in intereseerd. Zal wel aan mij liggen.. Totaal geen interesse in politieke shit. @ hieronder Bewerkt: 1 juli 2013 door .Whoopdidoo. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bassieboy35 Geplaatst: 1 juli 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst: 1 juli 2013 Bedankt voor deze nutteloze reactie. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jacky-2007 Geplaatst: 1 juli 2013 Rapport Share Geplaatst: 1 juli 2013 @ .Whoopdidoo.: gelukkig is het Contest-aanbod "voor elk wat wils"! Er zijn wellichts andere contests weer interessant voor jou! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.