Jump to content

[V] GTA V Politieke Contest: Reactietopic


Bassieboy35

Recommended Posts

Erg origineel! Ik ben zeer benieuwd naar de partijen. :klap:

Helaas kan ik aan deze contest ook niet deelnemen. Komende zaterdag ga ik op vakantie waardoor ik tijdens deze contest niet actief kan zijn... :{

Bewerkt: door PrioXCoMBo
Link to comment
Delen op andere websites

Nou ja, ik weet niet of dat de leden die bij mij in het team zitten dat leuk vinden. Laat staan dat ze iets aan me hebben ( :7).

Maar op zich zou ik het wel willen. Misschien meer als een reservespelers voor ''het oog'' mochten er te weinig aanmeldingen zijn (wat ik overigens niet hoop/denk). :)

Bewerkt: door PrioXCoMBo
Link to comment
Delen op andere websites

Hartstikke leuke contest, Bassie! Ik wil ook meedoen, al ga ik ook op vakantie.

Wellicht is het verstandig om bij te houden welke deelnemers op vakantie gaan, zodat je straks niet een groep hebt waarvan bijna iedereen op vakantie is.

Link to comment
Delen op andere websites

Om het even duidelijk te krijgen;

Het is dus de bedoeling dat je in een groepje een campagne gaat voeren over hoe jou beste GTA er uit zou zien?

Wat ik me dan afvraag: Iedereen heeft weer andere ideeën over hoe GTA V het beste is. Hoe willen jullie dit zo eerlijk mogelijk laten verlopen bij de stemmen?

Link to comment
Delen op andere websites

Het campagne voeren zal de eerste week zijn, naja dan is het in ieder geval de bedoeling om de partijen voor mekaar te krijgen. De week erop zal de eerste stemronde starten en die weken erop zal je als partij een onderwerp voorgeschoteld krijgen. Het is dus eigenlijk aan de partij de taak om het eens te worden met elkaar en het ook nog eens zo mooi mogelijk te presenteren. De achterliggende gedachte van de contest is ook een beetje dat je elkaar goed leert kennen en leert samen te werken. ;)

Het stemmen is een beetje de vraag, anonimiteit is moeilijk bij deze contest, omdat het om partijen gaat die hun idealen hebben. Ik mag er vanuit gaan dat er eerlijk wordt gestemd.

Link to comment
Delen op andere websites

Tijd teveel ofzo? Snap niet dat men hier zich in intereseerd. Zal wel aan mij liggen.. Totaal geen interesse in politieke shit. emo.gif

@ hieronder

Your-welcome-1268189302.gif

Bewerkt: door .Whoopdidoo.
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...