Jump to content

[GL][S1] supergtagamer vs .Levi.


-Matthijs-

Welke signature verdient jouw stem?  

18 leden hebben gestemd

  1. 1. Welke signature verdient jouw stem?

    • Supergtagamer
      3
    • .Levi.
      15


Recommended Posts

post-7574-0-27506300-1373140395.png

De eerste speelronde van de Graphics league! Het is uiteraard belangrijk om in de eerste wedstrijd punten te pakken en te voorkomen dat je niet snel achter komt te liggen. Wie gaat er met de punten vandoor? Breng je stem uit!

Supergtagamer:

2wg4ujd.jpg

.Levi.:

15oe9sm.jpg

Stemmen kun je doen in de poll. Uiteraard kun je hier ook op de inzendingen reageren. Stemmen kan t/m 13 juli!

Link to comment
Delen op andere websites

Mijn stem gaat naar .Levi., die in mijn ogen stevig kwaliteitswerk heeft afgeleverd. Ten eerste vind ik het een ontzettend vette render, ten tweede zijn de effecten rondom Tony Stark uitstekend gedaan en is de lichtblauwe kleur prima geplaatst in deze signature die toch voornamelijk wordt overheerst door oranje kleuren. Overigens wil ik nog zeggen dat ik de gradient ook errug vet gedaan vind.

Link to comment
Delen op andere websites

Kwaliteit van beide heren. Ik denk dat Supergtagamer met deze Daft Punk-sig een van zijn betere werkjes tot nu toe heeft afgeleverd. Nice progress man. Fijne kleuren, toffe effectjes, gewoon een leuke signature. De inzending van Levi steekt hier echter nog bovenuit, met z'n bubbels en smog die heerlijk vervloeien met de achtergrond. De gradient had misschien iets meer rood dan oranje gemogen, maar verder heb ik hier eigenlijk niets op aan te merken.

Link to comment
Delen op andere websites

Die van Supergtagamer vind ik zeer leuk, en is inderdaad een van zijn betere signatures tot nu toe.

Maar uiteindelijk gaat mijn stem toch naar Levi, misschien omdat ik fan ben van comics en Iron Man, maar deze signature heeft iets cinematisch, en dat maakt het gewoon echt voor mij.

Link to comment
Delen op andere websites

Twee erg toffe werkjes, maar mijn stem gaat zonder lang te twijfelen naar Levi. In de signature van supergtagamer herken ik een wallpaper. Je hebt dus een goede basis genomen om op te werken, echter vind ik het belangrijk dat je er wel een eigen draai aan geeft. En hoewel je aantal dingen bewerkt hebt mist de echte persoonlijke touch, zoals die wel goed bij Levi te zien is.

Link to comment
Delen op andere websites

Van de duels in deze ronde was dit degene waar ik het langst over moest nadenken. Supergtagamer heeft een prima werkje afgeleverd, alleen het werk van .Levi. is in alles een beetje beter. Het is ook net meer een geheel geworden, wat ik bij Supergtagamer net een beetje mis.

Link to comment
Delen op andere websites

Erg moeilijke keuze. Supergtagamer heeft een enorm leuke signature gemaakt. Maar die van Levi was ik meteen verkocht aan. Daarom kies ik dus voor Levi. Omdat ik de signature gewoon prachtig vind! :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Mmm, dit is wel lastig. Wat mij betreft is dit ook het beste werk van wat ik van supergtagamer heb gezien, het ziet er erg professioneel uit. De paarse kleur past mooi bij de render en het gaat mooi samen met de overige effecten. Toch gaat mijn stem uit naar Levi: zijn werk vind ik nét iets beter. Ten eerste heeft hij een echte foto gebruikt, dat vind ik persoonlijk een stuk beter dan een tekening, zoals bij supergtagamer. Bovendien geven die vlammen het een soort episch effect, en daarom spreekt de signature van Levi mij net iets meer aan.

Bewerkt: door Foreigner97
Link to comment
Delen op andere websites

Eindstand:

Supergtagamer 3-15 .Levi.

Stand na speelronde:

[table=header]|Speler|Gespeeld|W|G|V|Punten|Stemsaldo

2.|.Levi.|1|1|0|0|2|+12

5.|Supergtagamer|1|0|0|1|0|-12

[/table]

.Levi. ontvangt naast twee punten voor de tussenstand ook een punt voor in de algemene graphics ranking.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...